اولین برد یونایتد با مربی جدید در بازی جنجالی

کریستیانو رونالدو با دو گل در برابر آرسنال، رکورد جهانی گلزنی را شکست

رونالد باز هم در لحظات حساس یونایتد را نجات داد - OLI SCARFF / AFP

کریستیانو رونالدو پنجشنبه شب هشتصدمین گل خود را به ثمر رساند و پیروزی تیم منچستر یونایتد را در اولین بازی به رهبری مربی جدیدش رقم زد.

رالف رانگنیک، مربی آلمانی که موقتا سکاندار شیاطین سرخ شده است، در ورزشگاه اولدترافورد شاهد یک بازی پرافت‌و خیز و جنجالی با آرسنال بود.

در حالی که داوید دخیا دروازه‌بان یونایتد در برخورد با مدافع خودی روی زمین افتاده بود، امیل اسمیت-رو برای آرسنال گل زد. کمک داور مجازی بازی را متوقف کرد و در نهایت حکمش این بود که گل قبول است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اما یک دقیقه پیش از پایان نیمه اول، برونو فرناندز پس از یک حرکت ترکیبی زیبا از سوی جیدن سانچو و فِرِد، دروازه آرسنال را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.

در نیمه دوم، کریستیانو رونالدو، سانتر مارکوس رشفورد را به گل دوم شیاطین سرخ بدل کرد، ولی مارتین اودگارد بازی را به تساوی دو بر دو کشاند.

کمک داور مجازی این بار در دقایق آخر بازی به کمک منچستریونایتد آمد و یک پنالتی به نفع این تیم اعلام کرد که رونالدو با گل کردن آن، رکورد گل‌های زده جهان را شکست.

یونایتد پس از اخراج اوله گونار سولشر و با مربیگری موقت مایکل کریک، دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده بود و حالا با این برد سه امتیاز کمتر از آرسنال در رده پنجم جدول قرار می‌گیرد.

در بازی دیگر هفته چهاردهم لیگ برتر انگلستان، تاتنهام میزبان برنتفورد، تیم شگفتی‌آفرین این فصل بود.

اما شاگردان آنتونیو کونته که مدت زیادی نیست مربیگری خروس‌های لندن را به دست گرفته، به راحتی از سد زنبورهای زرد غرب لندن گذشتند و با دو گل سرگی کانوس و سون هیونگ‌-مین، به پیروزی پرارزشی دست یافتند.

در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر انگلستان، چلسی با ۳۳ امتیاز در صدر ماند و سیتی و لیورپول هر کدام با یک امتیاز کمتر سایه‌به‌سایه در تعقیب این تیم‌اند.

بیشتر از فوتبال