هشت هفته بدون پوگبا در روزهای سرنوشت‌ساز یونایتد

پوگبا تا پایان سال ۲۰۲۱ و در ۱۰ بازی آینده یونایتد نمی‌تواند شیاطین سرخ را همراهی کند

پل پوگبا تصمیم ندارد با یونایتد قرارداد جدیدی امضا کند - SEBASTIEN BOZON / AFP

پوگبا، ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد، این روزها شرایط خوبی ندارد و به‌تازگی هم در اردوی تیم ملی فرانسه از ناحیه ران مصدوم شده است. او در بازی مقابل لیورپول نیز در حالی که تنها چند دقیقه از ورودش به زمین به عنوان بازیکن تعویضی نگذشته بود، با کارت قرمز داور مواجه شد و از بازی اخراج شد. بر اساس قوانین لیگ برتر فوتبال انگلستان او از حضور در سه مسابقه برای یونایتد محروم است.

با توجه به تعطیلی لیگ‌های فوتبال سرتاسر دنیا به دلیل روزهای فیفا و مسابقات ملی، بازیکنان در اختیار تیم‌ ملی کشور خود قرار دارند و پوگبا نیز در جریان تمرین‌های تیم ملی فرانسه برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، در برخورد با یکی از مدافعان تیم به شدت مصدوم شده است و گفته می‌شود که به مدت هشت هفته نمی‌تواند در رقابت‌های فوتبالی حضور داشته باشد. البته این زمان برای یونایتد شش هفته خواهد بود چرا که دو هفته آن بابت حضور بازیکنان در اردوی تیم ملی سپری می‌شود.

بر اساس آزمایش‌های انجام گرفته از ران او، گفته می‌شود که پوگبا تا پایان سال ۲۰۲۱ و در ۱۰ بازی آینده یونایتد نمی‌تواند شیاطین سرخ را همراهی کند. یونایتد در این روزها شرایطی بحرانی را سپری می‌کند و گفته می‌شود بازیکنان دیگر به سرمربی تیم یعنی سولسشر اعتماد ندارند و اوضاع در این تیم بسیار نابسامان است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

اینک به نظر می‌رسد شرایط پوگبا در یونایتد هم همین‌گونه است و او تصمیم ندارد با یونایتد قرارداد جدیدی امضا کند. حتی گفته می‌شود او به سران باشگاه اعلام کرده که درصورت ماندن سولسشر در این تیم، از یونایتد جدا خواهد شد. قرارداد او با یونایتد تابستان سال آینده تمام می‌شود و او از ژانویه پیش رو می‌تواند با باشگاهی جدید پیش‌قرارداد امضا کند.

در انتهای فصل گذشته، پوگبا یکی از بهترین بازیکنان یونایتد بود و در چند مسابقه ابتدایی شروع فصل جدید نیز عملکرد خوبی داشت و تا اینجای مسابقات هفت پاس گل را به نام خود ثبت کرده است؛ اما مشکلات او با سولسشر او را در چند بازی اخیر روی نیمکت نشانده و حالا او نیز مانند لینگارد قصد دارد از یونایتد جدا شود.

 بدون شک غیبت پوگبا در ۱۰مسابقه آینده یونایتد ضربه سختی به این تیم خواهد زد و در میانه زمین، جایی که نه مک‌تومینای و نه فرد برزیلی در حدواندازه‌های یونایتد بازی نمی‌کنند، مشکلات زیادی به وجود خواهد آورد. تیم ملی فوتبال فرانسه هم که در میانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی است، نبود او را حس می‌کند. البته فرانسه در دو بازی باقیمانده باید به مصاف قزاقستان و فنلاند برود و برای صعود به جام جهانی از گروه ۴، شرایط بسیار خوبی دارد و با ۱۲ امتیاز در صدر جدول است.

پوگبا نیز در پیامی اینستاگرامی به موضوع مصدومیتش واکنش نشان داد و گفت: «همانطور که می‌دانید کمی مصدوم شده‌ام. من به باشگاه بازمی‌گردم و قرار است در روزهای آینده اسکن دیگری انجام دهم تا ببینم که این آسیب‌دیدگی چقدر جدی است. متاسفانه شرایط این‌گونه است اما من قول می‌دهم قوی‌تر از قبل بازگردم. من همچنان امید دارم و اعتمادبه‌نفسم را حفظ خواهم کرد.از شما که من را حمایت کردید و نگران سلامتی من بود، سپاسگزارم.»

بیشتر از فوتبال