بازی ناجوانمردانه نتیجه مسابقه لاتزیو و اینترمیلان را تغییر داد

حساسیت این بازی به دلیل حضور اینزاگی روی نیمکت اینترمیلان بیشتر شده بود

اتفاقات جنجالی در این مسابقه از گل دوم تیم فوتبال لاتزیو آغاز شد - Filippo MONTEFORTE / AFP

هفته هشتم رقابت‌های سری آ ایتالیا با دیدار حساس لاتزیو و اینترمیلان در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار شد و لاتزیو در این مسابقه حساس موفق شد ۳ بر ۱ از سد قهرمان فصل گذشته عبور کند.

حساسیت این بازی به دلیل حضور اینزاگی روی نیمکت اینترمیلان بیشتر هم شده بود. اینزاگی که در فصل گذشته هدایت عقاب‌ها را برعهده داشت به طور ناگهانی از این تیم جدا شد و هدایت اینتر را برعهده گرفت اما با تمامی این اوصاف تماشاگران تیم فوتبال لاتزیو استقبال گرمی از سیمونه اینزاگی سرمربی سابقشان داشتند و او را تشویق کردند.

اتفاقات جنجالی در این مسابقه از گل دوم تیم فوتبال لاتزیو آغاز شد. در حالی که بازی یک بر یک در جریان بود، بازیکنان تیم فوتبال اینتر یعنی فدریکو دی مارکو به دلیل برخورد با بازیکن لاتزیو در میانه زمین، به روی چمن افتاد و دچار مصدومیت شد.

بازیکنان لاتزیو بدون توجه به این موضوع در یک ضدحمله در حالی که بازیکن اینتر روی زمین افتاده بود بدون انجام دادن بازی جوانمردانه به حمله خود ادامه دادند و توانستند گل دوم تیم لاتزیو را به ثمر برسانند.

فیلیپه اندرسون مسافت طولانی را از زمین خود آغاز کرد و در حالی که بازیکن مصدوم اینتر از درد روی زمین افتاده بود، توپ را به بیرون نزد و همین موضوع بعد از به ثمر رسیدن گل خشم بازیکنان اینتر را به همراه داشت و درگیری بین بازیکنان بالا گرفت.

تیم اینتر پس از دریافت این گل، بازی را به شدت عصبی و خشن پیش برد و در ادامه یک گل دیگر را نیز دریافت کرد تا اولین شکستش در این فصل رقم بخورد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مائوریتزیو ساری، سرمربی تیم فوتبال لاتزیو، معتقد است که گویا فقط باید در لیگ ایتالیا بازی جوانمردانه رعایت شود. ساری معتقد است در زمان مصدومیت بازیکن اینتر توپ در اختیار مارتینز، بازیکن اینتر، بود و خود آن‌ها باید توپ را به بیرون از زمین هدایت می‌کردند، اما آن‌ها مدعی‌اند که ما باید این کار را انجام می‌دادیم. این موضوعات در سایر لیگ‌های اروپایی حل شده است و بازیکنان وظایف خود را به خوبی می‌دانند.

او گفت: «بعد از به ثمر رسیدن گل درگیری‌ها به شکلی بود که من انتظار اخراج بازیکنان اینتر را از جانب داور داشتم ولی این اتفاق رخ نداد و در ادامه و در انتهای بازی اخراج لوییز فیلیپه را شاهد بودیم که به نظر من به اشتباه این کار را انجام داد.»

شاید داور باید بازی را به شکل دیگری مدیریت می‌کرد تا این اتفاقات نیفتد اما سیمونه اینزاگی برخلاف ادعای ساری معتقد است که داور مسابقه می‌توانست زودتر از این اتفاقات بازی را متوقف کند تا بازی به سمت جنجال پیش نرود.

مارتینز چون به سمت دروازه حریف حرکت می‌کرد، نمی‌توانست ببیند که دی مارکو پشت سرش روی زمین افتاده است و داور مسابقه هم تصمیم نداشت تا حمله تیم ما را متوقف کند اما همچنان معتقدم که بازی بسیارخوبی مقابل لاتزیو انجام دادیم اما با اشتباهات بچه‌گانه برد را با شکست عوض کردیم.

تیم فوتبال اینتر در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته هشتم رقابت‌های سری آ تیم فوتبال رم مقابل تیم فوتبال یوونتوس قرار خواهد گرفت.

بیشتر از فوتبال