اینتر اینزاگی از اینتر کونته بی‌رحم‌تر است

تیم فوتبال اینتر موفق شد با نتیجه سنگین ۶ بر ۱ تیم فوتبال بولونیا را در سن سیرو شکست دهد

اینتر در فصل نقل و انتقالات بازیکنان موفق شد بازیکنان مهم و کلیدی را جذب کند - MIGUEL MEDINA / AFP

تیم فوتبال اینتر میلان ایتالیا در فصل گذشته موفق شد پس از ۱۱ سال با آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی خود، دوباره به قهرمانی در رقابت‌های سری آ برسد و این تیم را به جایگاه سابق خود بازگرداند.

اما پس از مشکلاتی که او با سران باشگاه پیدا کرد، اخراج شد. پس از جدایی او از اینتر، بازیکنان مهمی همچون لوکاکو و اشرف حکیمی نیز از این باشگاه جدا شدند و اغلب کارشناسان معتقد بودند که روزهای خوش این تیم به پایان رسیده است، اما اینتر در فصل نقل و انتقالات بازیکنان موفق شد بازیکنان کلیدی و مهمی را جذب کند.

آن‌ها موفق شدند با آوردن ادین ژکو از تیم فوتبال رم، جای لوکاکو را به خوبی پر کنند. با پیوستن چالهان اوغلو از تیم همشهری یعنی آ.ث میلان به جمع آن‌ها مشکلاتشان در مرکز میدان هم به خوبی رفع شده است.

جدا شدن اینزاگی از تیم فوتبال لاتزیو و قبول هدایت تیم فوتبال اینتر از سوی او خطر بزرگی بود که سران باشگاه اینتر آن را انجام دادند و حالا به نظر می‌رسد که بی‌دلیل به او اعتماد نکرده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تیم فوتبال اینتر در آغاز هفته چهارم رقابت‌های سری آ ایتالیا موفق شد با نتیجه سنگین ۶ بر ۱ تیم فوتبال بولونیا را در سن سیرو شکست دهد و در حال حاضر با ۱۰ امتیاز از چهار مسابقه در رده نخست جدول قرار دارد.

نکته قابل توجه برای اینتر در این فصل از رقابت‌ها زدن ۱۵ گل تنها در چهار مسابقه است و نشان‌دهنده خط حمله پرقدرت این تیم است، خط حمله‌ای که به نظر می‌رسد از زمان لوکاکو هم موفقت‌تر عمل کرده است.

زوج مارتینز و ژکو در این مسابقه عملکرد بی‌نظیری داشتند و ژکو کهنه‌کار موفق شد در این مسابقه دو گل برای تیمش به ثمر برساند. این پیروزی پس از شکست برابر تیم فوتبال رئال مادرید اتفاق افتاد.

اینتر هفته گذشته در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان و در هفته نخستین این مسابقات، در خارج از خانه و در دقایق پایانی در حالی که تیم برتر میدان بود بازی را یک بر صفر به رئال مادرید واگذار کرد. اینزاگی پس از برد مقابل بولونیا گفت: «ما در این مسابقه مستحق پیروزی بودیم. در بازی مقابل رئال هم می‌توانستیم با امتیاز مادرید را ترک کنیم که بی‌تجربگی بازیکنان باعث شد تا نتیجه را واگذار کنیم. این تیم یک‌دست مستحق تمجید است چراکه آن‌ها با تمام توانشان بازی می‌کنند. من در بازی امروز مجبور شدم به چالهان اوغلو و پریسیچ  به دلیل خستگی استراحت دهم، با این حال ما در بازی امروز فوق‌العاده ظاهر شدیم.»

بیشتر از فوتبال