ناامیدی و شگفتی از مجموعه جدید اچ‌اَنداِم

مجموعه جدید برای نخستین بار شامل ساری هم می‌شود

مجموعه جدید از میانه ماه اوت در برخی شعب منتخب عرضه شد-CANVA/H&M

معرفی مجموعه جدید «اچ‌اَنداِم» H&M بخشی از خریداران این نشان تجاری را ناامید کرد.

مجموعه جدید اچ‌اَنداِم با همکاری طراح مشهور هندی سابیاساچی برخی از طرفداران را ناامید کرده است؛ یکی از آن‌ها در اعتراض به این طرح‌های جدید نوشت «حتی در تخت هم این‌ها را نمی‌پوشم!»

یک مشتری دلخور دیگر نوشته است: «این مجموعه مشترک سابیاساچی و اچ‌اَنداِم واقعاً مایه‌ی خجالت است، قیمت بالا برای لباس‌هایی که من حتی نمی‌توانم آن‌ها را برای رفتن به رختخواب بپوشم.»

بااین‌حال به نظر می‌رسد تمام شدن موجودی فروشگاه‌های آنلاین نشانه این باشد که به‌اندازه کافی مشتری برای طرح‌های جدید وجود دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

نشان تجاری جهانی پوشاک اچ‌اَنداِم از مجموعه جدید خود به نام "Wanderlust" با همکاری طراح مشهور هندی سابیاساچی رونمایی کرد. شاید انتظار بالای خریداران باعث شد با دیدن این مجموعه جدید احساس کنند با طراحی جذابی طرف نیستند.

سابیاساچی یک طراح لباس معروف هندی است که لباس‌های بسیاری از فیلم‌های برنده جوایز بالیوود را تهیه کرده است اما برخی خریداران از او انتقاد کرده‌اند که برای مجموعه جدید اچ‌اند‌ام، خلاقیتی به خرج مداده و طرح‌هایی شبیه «راننده‌های اتوبوس در هند» تهیه کرده آن هم با قیمت‌هایی بسیار گران.

 این طراح که نام کامل او سابیاساچی موکرجی است، به دلیل طراحی لباس‌های گران‌قیمت و تجملاتی هندی معروف است.

مجموعه Sabyasachi x H&M یک مجموعه لباس کامل برای مردان و زنان شامل لوازم جانبی، جواهرات، کفش و عینک آفتابی ارائه داده است.

دیگری نوشته: «قیمت این مجموعه حاصل همکاری سابیاساچی و اچ‌اَنداِم به شکل شرم‌آوری برای لباس‌هایی که حتی نمی‌توانم در رختخواب بپوشم گران است.»

مجموعه جدید که برای نخستین بار شامل ساری هم می‌شود، از میانه ماه اوت در برخی شعب منتخب عرضه شد.

این اولین همکاری اچ‌اَنداِم با طراحان و خانه‌های مد طراز اول نیست و این شرکت چندملیتی سابقه همکاری با کارل لاجرفلد، اردم، کنزو، ورساچی و جامباتیستا والی را نیز دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی