بیانسه و جی-زی، چهره‌های جدید تیفانی

بیانسه صاحب یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تجاری است که ستاره‌ها راه انداخته‌اند

 بیانسه می‌گوید تلاش کرده است تا از دل‌شکستگی‌هایش اثر هنری بسازد-Getty Images via AFP

بیانسه، در تازه‌ترین حضور مطبوعاتی خود با یک الماس ۲۱ قیراطی از تیفانی روی جلد مجله بازار ظاهر شد.

بازار که در شماره اخیر خود پرونده حرفه‌ای بیانسه را مرور کرده است اعلام کرد که بیانسه و همسرش ج-‌زی به‌عنوان جدیدترین چهره‌های تیفانی به کارزار تبلیغاتی این نشان تجاری برتر پیوسته‌اند. آن‌ها جدیدترین افراد مشهوری هستند که به سفیران تجاری تیفانی ملحق شده‌اند.

تیفانی پشتیبان مالی این شماره بازار، تمام جواهرات نمایش داده‌شده در تصاویر روی جلد از جمله الماس ۲۱ قیراطی را در اختیار بازار قرار داده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 در این شماره بازار که آخر اوت منتشر خواهد شد بیانسه درباره خودش و زندگی شخصی و حرفه‌ای صحبت کرده است. ازجمله به چالش‌هایی که در دهه سی زندگی با آن‌ها روبه‌رو شده است. او می‌گوید تلاش کرده است تا از دل‌شکستگی‌هایش اثر هنری بسازد.

درجایی دیگر بیانسه به این موضوع اشاره می‌کند که با مستقل بودن به «قدرت نه گفتن» پی برده است. بیانسه صاحب یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تجاری است که ستاره‌ها راه انداخته‌اند. او که به همراه همسرش جی-زی چند سالی است که به باشگاه میلیاردرها پیوسته‌اند می‌گوید «در دنیایی که هنوز توسط مردها کنترل می‌شود من سعی کرده‌ام نقش‌های اساسی را در شرکتم به زنان بدهم.»

به عقیده بیانسه در تجارت موسیقی و دنیای ستاره اگر شخصی بخواهد کنترل زندگی شخصی‌اش را در دست بگیرد باید به‌سختی بجنگد. او می‌گوید نهایت تلاشش را کرده تا از زندگی خصوصی‌اش محافظت کند چون باور دارد کیفیت زندگی به این موضوع بستگی دارد.

بیانسه که یکی از موفق‌ترین ستاره‌های رنگین‌پوست در جهان است می‌گوید او دینش را با چند دهه پیروی از تمام قوانین ادا کرده است و حالا حاضر است هر قانونی که لازم باشد را بشکند و در ادامه فعالیت حرفه‌ای کارهایی را انجام بدهد که دیگران گمان می‌کنند از عهده‌اش بر نخواهد آمد.

بیشتر از مُد و زیبایی