همه جزئیات درباره لباس‌های سیمون بایلز

بایلز با کسب ۳۰ مدال، آمار بیشترین تعداد مدال کسب‌شده بین ژیمناست‌های آمریکایی را به خود اختصاص داد

سیمون بایلز نخستین زن آمریکایی است که در این هفته برنده هفت عنوان در مسابقات همه‌جانبه ایالات متحده شد و لباس‌هایش اشاره به این دارند که این پیروزی‌ها غیرمنتظره نبودند.

نماد بز (goat) کار شده با سنگ‌های تزیینی روی لباس‌های این ژیمناست یادآوری می‌کنند که او G.O.A.T ـ بزرگ‌ترین ژیمناست در تاریخ - است. البته اعتمادبه‌نفس او به لباسش منتهی نشد و تا موزیک انتخابی او نیز پیش رفت. این ژیمناست ویراست‌سازی آهنگ انرژی‌بخش خواننده رَپ به اسم گود از هِل را برای اجرای خود انتخاب کرد.

این زن ۲۴ ساله در مدت حضورش در مسابقات ژیمناستیک آمریکا در این هفته دو بار نماد این بز پر زرق و برق را روی لباس خود پوشید. پیروزی او در بخش چهارم مسابقات همه‌جانبه در فورت وورت تگزاس، او را تبدیل به نخستین زنی کرد که هفت عنوان قهرمانی ملی زنان را کسب کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این امر پس از آن اتفاق افتاد که او روز گذشته با کسب امتیاز ۱۱۹.۶۵۰ پنج امتیاز از نفرات بعدی، سونیسا لی و جوردن چیلز، دوست و هم‌تیمی‌اش، پیشی گرفت.

بایلز در مصاحبه با ان‌بی‌سی اسپورتس گفت: «واقعا لحظه‌ای احساسی است، مخصوصا حالا که دارم برای دومین بار وارد مسابقات المپیک می‌شوم.»

ورزشکاران از هر دسته در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در مسابقات المپیک پیش رو در توکیو هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا یک سال به تاخیر افتاده است. بایلز در مسابقات المپیک ریو در سال ۲۰۱۶  پس از بردن چهار مدال طلا و یک برنز، لیاقت و توانایی خود را بر همگان ثابت کرد.

دانستنی‌ها: [او] مدت بیشتری را در هوا می‌گذراند تا روی زمین. ۷ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۶ خرداد ۱۴۰۰)

بایلز، به‌‌رغم پیشینه‌اش، گفت که به دلیل آسیب‌دیدگی نگران اجرای خود در تگزاس بوده است و تایید کرد که او چندین حرکت جهش و فرود را که خاصه او هستند انجام نداده است.

او پس از برنده شدن به خبرنگاران گفت: «قطعا در پیش‌مسابقات این کار را خواهیم کرد. من در این مسابقه این حرکت را انجام ندادم زیرا چهارشنبه مچ پاهایم گرفت و برای اجرا احساس خوبی نداشتم، بنابراین تصمیم گرفتیم که این حرکت را انجام ندهم و عجله نکنیم تا نگران و عصبی هم نشوم.»

با این حال او باز هم موفق شد با برنده شدن در چهار بخش از مسابقات، رکورد قبلی خود را بشکند.

بایلز با پیروزی در مسابقات جهانی و با کسب ۳۰ مدال آمار بیشترین تعداد مدال کسب‌شده بین ژیمناست‌های آمریکایی را به خود اختصاص داد.

پرواز بلند

فرود کوتاه

۷ ژوئن ۲۰۲۱ (۱۷ خرداد ۱۴۰۰)

© The Independent

بیشتر از ورزش