شنای یک ساعته پسر هفت ساله برای نجات خانواده‌اش

پدر خانواده هنگام ماهیگیری لنگر قایق را در رودخانه انداخته و فرزندانش چیس ۷ ساله و ابیگیل ۴ ساله در قایق بازی می‌کردند

چیس در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی: «واقعا ترسیده بودم» - عکس از Sonam Mahajan

پسربچه هفت ساله‌ای اهل فلوریدا یک ساعت تا ساحل شنا کرد تا پدر و خواهرش را که در جریان نیرومند رودخانه سنت جانز گیر افتاده بودند از غرق شدن نجات دهد.

به گزارش شبکه تلویزیون محلی جاکس۴، این خانواده اهل جکسون‌ویل برای تعطیلات آخر هفته روز یادبود با قایق به سفر دریایی رفته بودند که ناگهان ورق برگشت. استفن پوست، پدر خانواده، مجبور شد تصمیم سختی بگیرد و از پسرش بخواهد تا ساحل شنا کند و کمک بیاورد.

پدر خانواده گفت روز جمعه هنگام ماهیگیری لنگر قایق را در رودخانه انداخته و فرزندانش چیس ۷ ساله و ابیگیل ۴ ساله در قایق بازی می‌کردند.

ابیگیل در آب بود و پشت قایق را گرفته بود اما ظاهرا جریان آب رودخانه شدت زیادی داشته و دستش رها شده است. چیس ابتدا درون آب رفت تا خواهرش را نجات دهد اما آن‌ دو از قایق دور شدند و پدرشان نیز تصمیم گرفت تا برای نجات کودکانش قایق را ترک کند.

هر سه از قایق دور و دورتر شدند. چیس در مصاحبه با این شبکه تلویزیونی گفت: «واقعا ترسیده بودم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای پوست گفت آنقدر با آن دو کودک در آب ماند که خسته شد. تنها جلیقه نجاتی که داشتند تن ابیگیل بود. وی گفت: «به بچه‌ها گفتم دوستشان دارم زیرا نمی‌دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد.»

سپس از چیس خواست به سمت ساحل شنا کند و کمک بیاورد و خودش با ابیگیل ماند. چیس تعریف کرد چطور به پشت روی آب مانده و دست و پا زنان نیرویش را برای آن شنای طولانی ذخیره کرده است. چیس گفت: «جریان آب خلاف جهت قایق و ساحل بود و شنا کردن به آن سمت هم بسیار سخت بود.»

پس از رسیدن به خشکی به سوی نزدیک‌ترین خانه دوید و کمک خواست. در پی این کار، ماموران سازمان آتش‌نشانی و عملیات نجات جکسون‌ویل به محل شتافتند و پدر و دختر را حدود یک‌ونیم کیلومتر دورتر از قایق یافتند.

استیون گفت: «با بلندترین صدایی که از حنجره‌ام در می‌آمد فریاد کمک سر دادم و دست تکان دادم و البته که بالاخره کسی صدایمان را شنید. این مرد کوچک هم توانست به ساحل برسد و کمک آورد و جانمان را نجات داد.»

اریک پراسویمر، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و عملیات نجات جکسون‌ویل، در نشستی خبری گفت ماموران این سازمان پس از رسیدن به قایق از سازمان‌های دیگر کمک خواستند.

وی گفت: «با تمام قوا و به سرعت وارد عمل شدیم و خوشحالیم که بگوییم هر سه نفر نجات یافتند و صحیح و سالم‌اند. از این بهتر نمی‌شد.»

© The Independent

بیشتر از جهان