مونیکا لوینسکی درباره رابطه‌اش با بیل کلینتون چه گفت؟

کلینتون در باره رابطه جنسی با کارآموز ۲۱ ساله کاخ سفید دروغ گفت

لوینسکی هنگام برقراری رابطه با کلینتون تنها ۲۱ سال داشت. پس از آن، او بارها در این مورد اظهار پشیمانی و تاسف کرده است‌ـ Noam Galai / Getty Images via AFP

مونیکا لوینسکی، فعال مبارزه با قلدری اجتماعی و کارآموز سابق کاخ سفید، در توییتی در اشاره به بیل کلینتون، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا، از یک شکلک (ایموجی) ناراضی که از گوشه چشم نگاه می‌کند، استفاده کرد که استقبال دنبال‌کننده‌هایش را برانگیخته است. 

خانم لوینسکی در پاسخ به این سوال که «خطرناک‌ترین و کم‌اجرترین کاری که تابه‌حال کرده‌اید چه بوده است» تنها به پست این شکلک چشم بسنده کرده است.

دنبال‌کننده‌های او بی‌درنگ این پاسخ را اشاره‌ای به رابطه‌ او با بیل کلینتون در دوره ریاست‌جمهوری‌اش تعبیر کردند.

یکی از دنبال‌کننده‌های خانم لوینسکی نوشت: «امروز مونیکا لوینسکی برنده اینترنت بود.» کاربر دیگری افزود: «من میم لام را دوست دارم، تحسین می‌کنم و برایش احترام قائلم اما اشاره (او) به گذشته با یک چشمک و تکان جذاب‌ترش کرد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

لوینسکی هنگام برقراری رابطه با کلینتون تنها ۲۱ سال داشت. پس از آن، او بارها در این مورد اظهار پشیمانی و تاسف کرده است. خانم لوینسکی در سال ۲۰۱۸ گفت آنچه میان او و کلینتون رخ داد «سوءاستفاده از قدرت» بوده است.

او در مقاله‌ای در نشریه «وَنیتی فِر» در سال ۲۰۱۸ نوشت: «حتی برخی تصور می‌کنند که تجربه من در کاخ سفید جایی در این جنبش ندارد، زیرا آنچه میان من و بیل کلینتون گذشت تجاوز جنسی نبوده است. اما حالا می‌دانیم که این سوء‌استفاده کامل از قدرت بوده است.»

اصرار آقای کلینتون به انکار رابطه جنسی با زن دیگری جز همسرش (من رابطه جنسی با این زن نداشته‌ام) پس از آن نقل محافل شد که مشخص شد او واقعا با مونیکا لوینسکی رابطه جنسی داشت و در این مورد دروغ گفته بود.

در پی آن، رئیس‌جمهوری در دو مورد استیضاح شد: ممانعت از اجرای عدالت و دروغ به قضات فدرال به‌رغم ادای سوگند. با این همه، سنای آمریکا آقای کلینتون را در هر دو مورد تبرئه کرد.

© The Independent

بیشتر از زندگی