ناگفته‌های بیل کلینتون درباره رابطه با مونیکا لوینسکی

در مستند شش قسمتی «هیلاری» بیل کلینتون به زاویه جدیدی از رابطه‌اش با مونیکا پرداخته

بیل کلینتون می‌گوید بعد از رابطه با مونیکا لوینسکی همه زندگی این زن تغییر کرد و این منصفانه نبود - KENA BETANCUR, Martin BUREAU / AFP

بیل کلینتون رابطه‌اش با مونیکا لوینسکی را مفری برای مهار اضطراب‌هایش خواند.

رئیس جمهوری سابق ایالات متحده در فیلم مستند جدید «هیلاری» که جمعه در تارنمای هولو پخش شد، خیانت به همسرش را این گونه توصیف کرد.

او در جایی از این فیلم می‌پرسد، چرا آدم باید ازدواج، فرزند و کشورش را به خطر اندازد؟ و در پاسخ می‌گوید: «همه در زندگی با فشارها، ناراحتی‌ها، وحشت‌ها و هراس‌هایی روبه‌رو می‌شوند.»

«سال‌ها است که برای مهار کردن اضطراب‌هایم کارهایی می‌کنم. فرق کرده‌ام. به کلی با شخصی که قبلاً بودم فرق کرده‌ام. ۲۰ سال قبل خیلی اضطراب داشتم.»

کلینتون همچنین با اظهار تأسف از لطمه‌هایی که آن رابطه خبرساز به زندگی لوینسکی زد، گفت: «خیلی ناراحتم که آن رابطه زندگی مونیکا لوینسکی را تغییر داد. به نظرم منصفانه نبود.»

«شاهد بوده‌ام که سالیان سال در تلاش بوده تا زندگی‌اش را به حالت عادی برگرداند. البته باید دید عادی بودن چه معنایی برای آدم دارد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مستند «هیلاری» روز ۶ مارس پخش شد و به گفته تارنمای هولو «تصویری بسیار صمیمی از زنی فعال در عرصه عمومی»، و دارای چهار فصل است.

این برنامه، روایتی مستند از زندگی سیاسی هیلاری کلینتون و پیشرفت سیاسی او در جایگاه همسر سناتور آرکانزاس، نمایندگی مجلس سنا، وزارت امور خارجه، و سرانجام نامزدی ریاست جمهوری به دست می‌دهد.

© The Independent

بیشتر از زندگی