بیلی جو پس از ترمیم استخوان‌های شکسته دوباره مشت‌ می‌زند

ساندرز در مرحله هشتم مسابقات مشت‌زنی در وزن فوق‌سنگین‌ میانی در استادیوم ای‌تی‌اند‌تی دچار جراحت شد

ضربات زیرکفی حریف مکزیکی ساندرز موجب ایجاد «ترک‌‌های متعددی» در استخوان صورت در اطراف چشم او شد - AL BELLO / AFP

بیلی جو ساندرز پس از شکست جراحت‌بارش در مقابل کانلو آلوارز در آخر هفته گذشته در دالاس، قول داده است که با درمان موفق و ترمیم جراحاتش به زودی باز می‌گردد.

ضربات زیرکفی حریف مکزیکی ساندرز موجب ایجاد «ترک‌‌های متعددی» در استخوان صورت در اطراف چشم او شد.

ساندرز در مرحله هشتم مسابقات مشت‌زنی در وزن فوق‌سنگین‌ میانی در استادیوم ای‌تی‌اند‌تی بود که دچار آن جراحت شد و سپس سریعاً به بیمارستان انتقال یافت. این مشت‌زن ۳۱ ساله بریتانیایی اکنون خبر آخرین وضعیت خود را به اشتراک گذاشته است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در فیسبوک نوشت: «با تشکر از همه برای پیام‌ها. استخوان حلقه چشم و استخوان گونه‌ام در سه مکان شکسته است. جراحی روز گذشته به خوبی پیش رفت.»

«در بعضی مسابقات، آدم می‌برد و در بعضی می‌بازد. حریف از حد من بالاتر نبود، اما ضربه خوبی زد. بن مرا در گوشه‌ای گیر آورد و بهره‌اش را برد.»

ساندرز افزود: «از همه کسانی که تماشا کردند متشکرم. به زودی بر می‌گردم. در پناه خدا باشید.»

وقتی مسابقه متوقف شد، ساندرز در هر سه کارت امتیازات پایین بود. اما در لحظاتی از مسابقه مشت‌زنی شجاعانه‌ای مقابل فوق‌ستاره مکزیکی از خود نشان داد.

بلافاصله پس از توقف مسابقه، ادی هیرن که نماینده او است، گفت: «نمی‌توانست ببیند. من با مارک تیبس [مربی ساندرز]  صحبت کردم. مارک گفت که ساندرز الآن قادر نیست ببیند و در این وضعیت به او اجازه بازی نمی‌دهد. استخوان حلقه چشمش آسیب دیده است.»

© The Independent

بیشتر از ورزش