درخواست سولشر از هواداران منچستر یونایتد: بگذارید بازی با لیورپول انجام شود

یونایتد سه‌شنبه شب میزبان تیم لسترسیتی بود و قرار است بازی لغو شده با لیورپول هم روز پنجشنبه برگزار شود

سرمربی منچستر یونایتد از هواداران خواست اگر می‌خواهند به تظاهرات علیه خانواده گلیزر ادامه دهند آرامش خود را حفظ کنند-DAVE THOMPSON/POOL/AFP

همزمان با احتمال بروز اعتراضات بیشتر به وضعیت مالکیت منچستر یونایتد، اوله گونر سولشر از هواداران آن باشگاه خواست بگذارند تا مسابقه‌شان با لیورپول برگزار شود.

سرمربی نروژی منچستر یونایتد از هواداران خواست اگر هم می‌خواهند به تظاهرات علیه خانواده گلیزر ادامه دهند، آرامش خود را حفظ کنند.

بازی یونایتد با تیم یورگن کلوپ در روز ۲ مه به علت ورود هواداران به ورزشگاه اولد ترافولد و محاصره هتل محل اقامت تیم، لغو شد. تظاهرات در ابتدا آرام بود، اما اقلیت اندک‌شماری باعث شدند به خشونت بگراید.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

یونایتد سه‌شنبه شب میزبان تیم لسترسیتی بود و قرار است بازی لغو شده با لیورپول هم روز پنجشنبه برگزار شود.

سولشر به هواداران باشگاه یونایتد متوسل شد تا بگذارند بازی‌هاشان طبق برنامه جلو رود و در عین حال و در صورت تمایل، صدای اعتراض‌شان را هم به گوش‌ها برسانند.

این مربی نروژی گفت: «البته باید اقدمات امنیتی را انجام داد و امیدوارم اگر هم اعتراضاتی صورت می‌گیرد، بدون خشونت و در آرامش اعتراض کنیم.

می‌خواهیم حرف‌ها را بشنویم. بازیکنان هم می‌خواهند بازی‌ها‌شان را انجام دهند. با لیورپول بازی می‌کنیم. البته می‌خواهیم لیورپول را شکست دهیم. می‌خواهیم لستر را هم شکست دهیم. بنابراین هر کاری از دست‌مان برآید می‌کنیم تا با عملکردمان در زمین بازی دل هواداران‌مان را شاد کنیم.»

روز یکشنبه سرمربی یونایتد پس از پیروزی آن تیم بر تیم استون ویلا گفته بود که سازمان دادن تیم برای انجام سه بازی طی پنج روز دشوار است.

او افزوده بود: «احتمال تغییر وجود دارد؟ نمی‌دانم. با کارشناسان ورزش جلسه داریم. اکنون روی کاغذ تیم را در اختیار داریم، ولی باید دید در زمین بازی چطور هستند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش