قرعه لیگ اروپا: شاگردان سولشر در مقابل یاران زلاتان

منچستر یونایتد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به آث میلان خورد

زلاتان ابراهیموویچ (راست) و مارکوس رشفورد از بهترین گلزنان لیگ های کشورشان هستند - TIZIANA FABI, OLI SCARFF / AF

منچستر یونایتد در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا به آث میلان خورد که بازی جذابی بین دو قدرت برتر فوتبال اروپا خواهد بود.

هر دو باشگاه علی‌رغم نتایج ضعیف در سال‌های اخیر، پیشینه پرافتخاری دارند. میلان تاکنون برنده ۷ جام اروپایی شده و منچستر یونایتد ۳ جام را برده و همچنین با مربیگری ژوزه مورینیو در سال ۲۰۱۸ به عنوان قهرمانی لیگ اروپا دست یافت.

میلان در لیگ سری آ ایتالیا بازی خوبی از خود به نمایش گذاشته و در حال حاضر بعد از یوونتوس در جایگاه دوم قرار دارد. این تیم با گلهای فراوان  زلاتان ابراهیموویچ پیشتازی می‌کند که قرار است بعد از غیبتی دو ساله از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ دوباره در ورزشگاه اولدترافورد حاضر شود. ابراهیموویچ بخشی از ترکیب تیم منچستر بود وقتی آنها برنده جام اروپا شدند، گرچه در بازی نهایی مصدوم بود و امکان بازی کردن نیافت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

منچستر یونایتد هم در لیگ برتر بعد از منچستر سیتی در جایگاه دوم قرار دارد. تیم اوله گونار سولشر در مرحله حذفی قبل به راحتی از پس رئال سوسیداد برآمد و در مجموع دو بازی را با نتیجه ۴-۰ برد. در همین حال میلان هم برای رسیدن به مرحله یک شانزدهم نهایی با تفاضل گل خارج از خانه از پس تیم ستاره سرخ بلگراد عبور کرد.

دو بازی این تیم‌ها در روزهای پنجشنبه ۱۱ و ۱۸ مارس برگزار خواهد شد. بازی نهایی این فصل هم برای ۲۶ مه در شهر گدانسک لهستان برنامه‌ریزی شده است.

 

© The Independent

بیشتر از ورزش