زیدان امیدوار به کسب دو جام برای رئال

کهکشانی‌ها موفق شدند در آغاز هفته سی و چهارم مسابقات باشگاهی در اسپانیا تیم فوتبال اوساسونا را با دو گل میلیتائو و کاسمیرو از پیش رو بردارند

کاسمیرو هافبک برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید - JAVIER SORIANO / AFP

تیم فوتبال رئال مادرید عزم خود را برای قهرمانی در لالیگا جزم کرده است و دوست ندارد از تیم صدرنشین و همشهری خود یعنی اتلتیکومادرید عقب بماند. 

کهکشانی‌ها موفق شدند در آغاز هفته سی و چهارم مسابقات باشگاهی در اسپانیا تیم فوتبال اوساسونا را با دو گل میلیتائو و کاسمیرو از پیش رو بردارند و اختلاف دو امتیازی با صدر جدول را کماکان حفظ کنند.

زیدان در این مسابقه به تونی کروس و لوکا مودریچ استراحت داده بود و رئال دنی کارواخال را در خط دفاعی نمی‌دید.زیدان تصمیم گرفته بود تا به دلیل بازی حساس و مهم روز چهارشنبه مقابل چلسی، از چند تن از بازیکنان کلیدی خود استفاده نکند و به جای آنها بلانکو، هافبک جوان تیم، اودریوزولا، و نیز ادن هازارد را که به تازگی از بند مصدومیت خلاص شده است، در ترکیب قرار بدهد. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در نیمه نخست، بازی بسیار پایاپای پیگیری شد و مشخص بود که تیم میزبان بازی سختی را پیش رو خواهد داشت. تیم اوساسونا حتی در پایان نیمه نخست به گل رسید که با اعلام داورد و به دلیل آفساید گل مردود اعلام شد. در نیمه دوم نیز تلاش مهاجمان رئال بی‌نتیجه بود، تا آن که میلیتائو قفل دروازه تیم میهمان را با یک ضربه سر دیدنی از روی ضربه کرنر باز کرد و رئال را پیش انداخت. اما این پایان کار نبود و کاسمیرو، هافبک برزیلی مادرید، روی یک ضربه اتفاقی دروازه اوساسونا را برای بار دوم باز کرد تا خیال رئالی‌ها از این برد راحت شود و با آسودگی به دیدار تیم چلسی بروند.

میلیتائو که گل اول بازی را در این مسابقه به ثمر رساند، بارها نیز مانع از گلزنی مهاجمان حریف شد و دروازه تیمش را نجات داد. او در بازی مقابل چلسی نیز در دور رفت مرحله نیمه نهایی نمایش  بسیار خوبی داشت و توجه کارشناسان فوتبالی را نیز به خود جلب کرد. او به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز در بازی مقابل اوساسونا انتخاب شد و نشان داد که رئال خرید خوبی از تیم پورتو داشته است و در نبود کاپیتان راموس و دیگر مدافعان، می‌توان روی او حساب باز کرد. 

زیدان که پس از پیروزی مقابل اوساسونا بسیار خوشحال بود، اذعان داشت که تیمش مزد بازی خوب خود را با پیروزی گرفته است و می‌دانسته است که با صبر و حوصله می‌توانند در این مسابقه پیروز شوند. او معتقد است که با خیالی آسوده به مصاف چلسی خواهند رفت و امیدوار است که به فینال راه یابند و در این فصل، دو جام را برای طرفداران به ارمغان آورند. او میگوید، «کار بسیار سختی است، اما همان طور که قول داده‌ام ما تا آخرین لحظه برای این هدف تلاش خواهیم کرد.» او همچنین در مورد عملکرد ادن هازارد در این مسابقه ابراز خوشحالی کرد و گفت که او بازی خوبی کرد و روز به روز بهتر هم خواهد شد.

اما خبر خوش برای مادریدی‌ها بازگشت راموس و والورده به تمرینات است و زیدان امیدوار است بتواند با تمامی نفرات اصلی خود به مصاف چلسی پر قدرت برود. رافائل واران نیز در اواسط بازی مقابل اوساسونا دچار آسیب شد و زمین مسابقه را ترک کرد، اما زیدان امیدوار است که مصدومیت او جدی نباشد تا در بازی مهم مقابل چلسی بتواند در قلب خط دفاعی و در کنار راموس قرار گیرد.    

بیشتر از ورزش