برد سخت رئال مادرید در روزهای دشوار برای زیدان

رئال مادرید با پیروزی مقابل اوئسکا ۴۳ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرارگرفت

خوشحالی واران پس از به ثمر رساندن گل پیروزی رئال مادرید - Pau BARRENA / AFP

تیم فوتبال رئال مادرید که روزهای متزلزلی را سپری می‌کند و پس از باخت هفته گذشته برابر لوانته جایگاه دومی خود در جدول رده بندی را از دست داده بود، در آغاز هفته بیست و دوم این رقابت‌ها مهمان تیم ته جدولی اوئسکا بود.

تیم زیدان که این روزها نتایج عجیب و غریبی را کسب می‌کند، در این بازی هم به بُرد غیر قابل انتظاری دست یافت. در هفته‌های گذشته خود زیدان نیز در خطر اخراج از سمت سرمربی‌گری قرار داشت، اما دو برد پیاپی او را در جایگاهش نگاه داشت. 

در این دیدار حساس، تیم رئال مادرید کاپیتان و مهره کلیدی خود، یعنی سرخیو راموس را به دلیل آسیب‌دیدگی و عمل جراحی زانو که به نظر می‌رسد حدود ۷ تا ۸ هفته او را از میدان‌ها دور نگه‌دارد، در اختیار نداشت. تیم رئال در این دیدار ایسکو و ادن هازارد را نیز به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت. 

در همان ابتدای کار و نیمه نخست، تیم میزبان فرصتی داشت تا دروازه رئال را باز کند، اما موفق نشد. در ادامه، توپ در بیشتر زمان بازی در نیمه اول در اختیار رئال بود، اما گلی وارد دروازه‌ها نشد. در ابتدای نیمه دوم تیم اوئسکا موفق شد دروازه تیم میهمان را باز کند و یک بر صفر پیش افتاد. چند دقیقه بعد، آنها فرصت یافتند تا به گل‌های خود اضافه کنند، اما با بدشانسی توپ بعد از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت. رئال سپس به حملات خود افزود و واران موفق شد از یک توپ برگشتی در داخل محوطه جریمه تیم میزبان استفاده کند و دروازه آن را بگشاید و بازی به تساوی کشیده شد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در ادامه هر دو تیم شانس‌های متعددی برای گلزنی داشتند که در نهایت این مادریدی‌ها بودند که توانستند دوباره از روی ارسال یک ضربه ایستگاهی با پای واران، گل دوم را به ثمر برسانند و دو بر یک، پیروز این بازی لقب گرفتند. 

واران که در چند بازی از فصل برای رئال موجبات شکست این تیم را رقم زده بود، در این دیدار سخت آنها را به پیروزی رساند. زیدان در پایان بازی از عملکرد تیمش در این دیدار ابراز رضایت کرد و گفت: «این پیروزی بسیارمهم بود و ما بسیار خوب کار کردیم، مسابقه دشواری بود، اما با این حال پیروز شدیم و سه امتیاز را کسب کردیم.» 

او در خصوص کاپیتان رئال نیز چنین گفت: «راموس از مدت‌ها قبل این مشکل را داشت و باید این جراحی را انجام می‌داد. حال مطمئن هستم که او بعد از استراحت وگذراندن دوران نقاهت، در زمان مناسب به ما اضافه خواهد شد.» 

اما مشکلات رئال در اینجا تمام نمی‌شود، چرا که برای بازی بعد در مقابل ختافه تعدادی از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار ندارد. مصدومانی همچون ایسکو، هازارد، دنی کارواخال،اودریوسولا و غیبت تونی کروس به دلیل محرومیت، دستان زیدان را برای این دیدارخالی کرده است. 

تیم رئال مادرید با پیروزی مقابل اوئسکا ۴۳ امتیازی شد و در رده دوم جدول قرارگرفت. 

بیشتر از ورزش