اعتراف هانتر بایدن به رابطه با همسر برادرش

جنجال‌های بسیاری پیرامون هانتر ۵۱ ساله، جوان‌ترین فرزند رئیس جمهور آمریکا، وجود داشته است

هانتر بایدن، فرزند جو بایدن، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا - AFP

هانتر بایدن در زندگینامه جدیدش در اشاره به رابطه عاشقانه با بیوه برادرش «بوُ» می‌گوید: «این اتفاق، نتیجه غم و افسردگی عمیق بود».

جنجال‌های بسیاری پیرامون هانتر ۵۱ ساله، جوان‌ترین فرزند رئیس جمهور آمریکا، وجود داشته است؛ از اعتیادش به الکل و مواد مخدر گرفته تا رابطه عاشقانه‌اش در سال ۲۰۱۷ با هالی هانتر بیوه «بوُ» برادر بزرگترش که از سرطان مغز درگذشت.   

هانتر در یک مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس در اشاره به زندگینامه‌اش - «چیزهای زیبا» - که روز ششم آوریل منتشر می‌شود، گفت: «فکر می‌کنم مردم از این بابت گیج شده‌اند و من آن را کاملا درک می‌کنم. حقیقتا درک می‌کنم.» 

او افزود: «برای من، توضیح آن دشوار نیست زیرا ناشی از غم و افسردگی عمیقی بود که هردوی ما در آن سهیم بودیم. با هم بودیم و سعی می‌کردیم کار درست را انجام بدهیم. آن غم تبدیل به امیدی برای عشق شد که شاید بتواند جایگزین آنچه از دست داده بودیم بشود، اما نشد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

هانتر درسال ۲۰۱۵ پنج‌ماه پس از درگذشت برادرش، از همسرش کاتلین جدا شد و درسال ۲۰۱۷ رسما طلاق گرفت.

هرچند رابطه هانتر با بیوه برادرش از طرف پدرش تایید شده بود اما تاثیر آن بر تجارت و کارش قابل توجه بود. او مشتریانش را بخاطر جنجال علنی که بر سر آن درگرفت از دست داد و ناگزیر شد از هیئت مدیره برنامه جهانی غذا کناره‌گیری کند.

هانتر در ادامه این مصاحبه افزود: «تصمیمات بسیاری گرفتم که احتمالا نباید می‌گرفتم. کسانی که مرا می شناختند به من محبت بسیاری کرده و شرایط مرا درک کردند اما دوران وحشتناکی بود.»

رابطه او با هالی در سال ۲۰۱۹ تمام شد. او در بخش‌هایی از کتاب  که در برنامه «یو‌اس‌ای تودِی» پخش شد می‌گوید این رابطه «یک اشتباه عظیم از هردو طرف بود؛ سوء قضاوت ناشی از اوقاتی بسیار غم‌انگیز.»

هانتر در سال ۲۰۱۹ بار دیگر عشق را در همسر کنونی‌اش، ملیسا کوهن یافت که به گفته بایدن به او کمک کرد تا اعتیاد به الکل را ترک کند. نخستین فرزند این‌دو در مارس سال گذشته متولد شد و نام برادر فقید هانتر، «بوُ» را بر او گذاشتند.

© The Independent

بیشتر از جهان