فرمانده نیروی قدس:استخوان‌های آمریکا را درهم خواهیم شکست

«اسرائیل در حال کشیدن دیواری دور کشورش است، اما مطمئن باشند که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.»

اسماعیل قاآنی، پس از کشته شدن قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه شد- عکس از فارس

اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت:«اسرائیل در حال کشیدن دیواری دور کشورش به عرض یک متر و ارتفاع شش متر است تا در امان بماند، اما مطمئن باشند که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.»

او که امروز در مراسم «یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر» سخن می‌گفت، افزود:« با اینکه همه امکانات دنیا در اختیار اسرائیل است، اما مستکبران جهان مانند آمریکا و اسرائیل از همیشه ضعیف‌تر شده‌اند.»

اسماعیل قاآنی سال گذشته و در پی کشته شدن قاسم سلیمانی در حمله پهپادی آمریکا در عراق، جانشین او شد. هم نیروی قدس و هم سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی آمریکا قرار دارد.

قاآنی با اشاره به کشتن قاسم سلیمانی گفت: «دشمن اگر دشمنی نکند، دشمن نیست و آمریکا با ترور سردار عزیز اسلام حاج قاسم سلیمانی، جنایتکار بودن خودش را به جهانیان اثبات کرد.»

او افزود:« گفته‌ایم استخوان‌های آمریکای جنایتکار را می‌شکنیم و صدای شکستن آن به موقع به گوش خواهد رسید. امروز شاهد هستیم که آمریکا با مشکلات داخلی فراوانی روبه‌رو‌ست و بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز شاگردان و مریدان مکتب ایشان اعلام کردند استخوان‌های آمریکا را درهم خواهیم شکست.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی در پی کشته شدن قاسم سلیمانی، از «انتقام سخت» جمهوری اسلامی سخن گفت، اما واکنش جمهوری اسلامی به شلیک چند موشک به پایگاه نظامی ائتلاف به رهبری آمریکا در عین الاسد عراق ‌محدود شد. گزارش شده که این حمله از قبل اطلاع داده شده بوده است.

خامنه‌ای دیروز نیز بار دیگر با حمله به آمریکا و عربستان سعودی، بر حمایت جمهوری اسلامی از حوثی‌ها و دیگری گروه‌های نیابتی حکومت در منطقه تاکید کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران هم در سخنان امروز خود در همین باره گفت:« نیرو‌های مقاومت فلسطین و یمن سرافراز که با دست خالی موشک می‌سازند و رژیم سعودی را مورد هدف قرار می‌دهند، رهرو مکتب امام و شهدا انقلاب هستند.»

او گفت:« اگر چه رزمندگان یمنی هیچ رسانه‌ای در اختیار ندارند، اما دنیا را شگفت‌زده کرده‌اند. این رزمندگان در کمتر از ۱۰ روز، هشت عملیات موفقیت آمیز را بر روی مراکز رژیم سعودی انجام داده‌اند.»

دفتر نمایندگی دائم عربستان سعودی در سازمان ملل با ارسال نامه‌ای به شورای امنیت، با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی از حوثی‌ها، از جامعه جهانی خواسته که در قبال آنچه تهدیدات جمهوری اسلامی علیه صلح و ثبات خوانده شده، مسئولانه برخورد کنند.