سخنرانی ملکه بریتانیا هم‌زمان با پخش مصاحبه مگان و هری با اپرا

این سخنرانی یکشنبه به‌مناسبت گرامیداشت سالیانه اتحاد کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا از بی.‌بی.سی پخش می‌شود

ملکه الیزابت این سخنرانی را روز جمعه پنجم ماه مارس، در سالن سنت جورج قلعه ویندزور ضبط کرده است-  Steve Parsons / POOL / AFP

شبکه تلویزیونی بی.‌بی‌.سی برنامه‌ای را با حضور ملکه بریتانیا ضبط کرده که قرار است امروز یکشنبه ۷ مارس، به‌مناسبت روز «مشترک‌المنافع»، سالروز گرامیداشت اتحاد کشورهای مشترک‌المنافع بریتانیا از تلویزیون پخش شود.

این برنامه که با حضور اعضای خانواده سلطنتی ضبط شده، قرار است همان روزی پخش شود که مصاحبه «اپرا وینفری» با هری و مگان پخش می‌شود. این برنامه قرار است ازجمله شامل سخنرانی ملکه باشد.

ملکه بریتانیا در سالن سنت جورج قلعه ویندزور با  پیراهنی آبی‌رنگ و شنل ابریشمی و پشمی، طراحی آنجلا کلی، مقابل دوربین قرار گرفت.

در عکس دیده می‌شود که ملکه سنجاقی از جنس طلای سفید (پلاتین) با نقش گل داوودی ساخته‌شده از ياقوت و الماس‌، بر سمت چپ سینه خود زده است.

ملکه ۹۴ساله در تصویرهایی که همراه شاهزاده فیلیپ در ماه نوامبر گذشته و هفتادوسومین سالگرد ازدواجشان از آن‌ها گرفته شده است، نیز این سنجاق را بر سینه دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او پیش‌تر یک‌بار هم سال ۱۹۴۷ در دوران ماه‌عسل خود با شاهزاده فیلیپ در برادلندز در همپشایر و همچنین در تصاویری که به‌مناسبت شصتمین سالگرد ازدواج آنان در سال ۲۰۰۷ منتشر شد، درحالی که این سنجاق را به سینه زده است، مشاهده شده بود.

همزمان با پخش سخنرانی ملکه به‌مناسبت روز مشترک‌المنافع، قرار است مصاحبه هری و مگان با اپرا وینفری پخش شود.

این برنامه تقریبا یک سال پس از زمانی پخش می‌شود که زوج ساسکس، در ۳۱ مارس ۲۰۲۰، از وظایف و عنوان‌های خود در خانواده سلطنتی کناره‌گیری کردند.

تصاویر مصاحبه حاکی از آن است که این زوج درباره مناسبات خود با خانواده سلطنتی و همچنین رفتار رسانه‌ها بحث خواهند کرد.

این درحالی است که کاخ باکینگهام هفته گذشته تایید کرد که درباره ادعاهایی که نخستین‌بار روز سه‌شنبه در نشریه تایمز درباره رفتار قلدرمآبانه در کاخ کنزینگتون منتشر شده، تحقیق خواهد کرد.

در بیانیه روز چهارشنبه کاخ باکینگهام آمده است:‌ «تیم نیروی انسانی ما درباره رویدادهای قیدشده در مقاله تحقیق خواهد کرد.»

مگان ادعاها را رد کرده و گفته که اتهام‌ها او را «رنجیده‌خاطر»‌کرده است.

مصاحبه اپرا با مگان و هری، قرار است یک روز پس از پخش در آمریکا، روز دوشنبه هشتم ماه مارس ساعت ۹ شب، از تلویزیون آی.‌تی‌.وی در بریتانیا پخش شود.

© The Independent

بیشتر از زندگی