تمایلات سکسی بعد از واکسن فایزر

عظما سعید طوسی را به سراغ تبریزیان فرستاد!

آقای قاطبه رفت،آقای خاتبه هست!

خبر درگذشت نوذر آزادی، هنرمندی که به آقای قاطبه معروف بود، تلخ بود، به‌خصوص برای کسانی که امیدوار بودند آزادی به ایران برگردد! آزادی در آلمان، از دنیا رفت.

شهرت او به‌عنوان آقای قاطبه از نقشش در سریال اختاپوس بود که در آن خود را نماینده و وکیل و وصی اقشار مختلف مردم می‌دانست و مرتب می‌گفت «این‌جانب به‌عنوان نماینده قاطبه اهالی...» که این از شیرین‌کاری‌های خالق و نویسنده برنامه، پرویز صیاد بود.

نوذر آزادی رفت، اما آقای قاطبه نمرده! چرا که جانشین برحق او، این نقش را بهتر از او بازی می‌کند.

در جریان جراحی دشمن‌شکن پروستات رهبری که اقشار مختلف پروستات‌مال به عیادت رفته بودند، پرزیدنت خاتمی سابق را اجازه عیادت نداده بودند (رحم ندارد این رهبر معظم). نامه‌ای که بعد از سلامت مقام معظم، خاتمی به رهبری می‌نویسد، به‌راحتی مشخص می‌کند که او از شش سال پیش، جانشینی رسمی آقای قاطبه را به‌عهده گرفته است:

محضر مبارک رهبر عالی‌قدر، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی

«خبر عمل جراحی موفقیت‌آمیز انجام‌شده موجب مسرت اقشار مختلف در خارج و داخل کشور، به‌ویژه ملت بزرگ ایران گردید. گزارش رئیس محترم گروه پزشکی آرام‌بخش خاطر همه علاقه‌مندان در سراسر کشور شده است. با کمال خرسندی (به داداش من چه‌کار داری؟) از سلامت وجود مبارک، عافیت جنابعالی و دوام عمر شریف را از خداوند بزرگ مسألت داریم. امید است عنایت خاصه حضرت بقیه‌الله اروحنا له الفدا همواره و در همه حال شامل وجود مبارک باشد. ایام عزت مستدام»

جای خوشوقتی که آقای خاتبه! ما ایرانیان خارج کشور را از قلم نینداخته و اول هم ما را گفته. گیرم من خبر ندارم برنامه نظرسنجی سراسری بین ایرانیان خارج کشور را چه جوری پیاده کرده بودند که از هیچ‌کس نشنیدم با او تماس باشند و در یک پرسشنامه آزاد و دموکراتیک و زیبای «آری یا خیر» از او پرسیده باشند «جراحی موفقیت‌آمیز رهبری موجب مسرت شما شد یا نه؟» شاید هم با هرکس تماس گرفته‌اند، گفته باشند لطفاً بین خودمان بماند، یا به ضدانقلاب نگویید، یا نگذارید خرسندی بفهمد!

در دنباله نامه، مانند آن آخوندی که دوازده امام را با چهارده معصوم جمع می‌بست و۲۶ تا با ما حساب می‌کرد، پرزیدنت سابق یک «ملت بزرگ ایران» هم به اقشار مختلف در خارج و داخل اضافه می‌کند که حداقل ۱۶۰ میلیونی می‌شود که البته باز هم برای پروستات رهبری کم است. یعنی برای موجب مسرت شدن کم است. به این اضافه کنید «همه علاقه‌مندان در سراسر کشور» را. مثل آن آخوندی که پنج‌تن آل عبا را به آن ۲۶ نفر می‌افزود و سی و یکی با ما حساب می‌کرد! تازه شخص «رئیس محترم گروه پزشکی» هم به صفرش ده بر یک!

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای قاطبه اصلی هیچ‌وقت با این جزئیات از حال و احوال ایرانیان خارج و داخل و وسط گزارش نمی‌داد. خوب شد که رهبر معظم واکسن فایزر را دزدکی زد، وگرنه حالا رسانه‌ها پر می‌شد از عکس و تفصیلات اقشار مختلف و انواع الهام‌های چرخنده و فیلم‌سازهای چرخنده و ثابت و هنرمندان چرخنده و چرخ‌شده و روحانیون چرخنده و نچرخنده که دسته‌دسته به زیارت بازوی مبارک او می‌رفتند و دوباره آقای خاتبه مجبور بود نامه بنویسد و بگوید همچین که سر سوزن واکسن به پوست بازوی مقام معظم تماس گرفته، «اقشار مختلف در خارج و داخل، به اضافه ملت بزرگ ایران، به‌علاوه همه علاقه‌مندان در سراسر کشور» از ته دل گفته‌اند آخ!

گزارشی هم داریم که بوعلی سینای جمهوری اسلامی (آخوند تبریزیان) گفته است واکسن فایزر مردها را «گِی» می‌کند و تمایلات همجنسگرایی به آن‌ها می‌دهد. شاید برای همین است که رهبر معظم سعید طوسی را مأموریت داده تبریزیان را دستگیر و با او به‌شدت برخورد کند!

غضنفر هم واکسن زد!

توی این هیر و ویر، همشهری ما غضنفر سابق هم واکسن کرونا زده که ملاحظه می‌فرمایید:

واکسن زده غضنفر و انگار زن شده
یک بمب سکس در اثر واکسن شده
 
ور می‌جهد چو دختر ژیمناست روی میل
گویی نشان مردی او قلوه‌کن شده
 
امنیتی شده‌ست و پرستو گمان کنم،
مأمور کاخ‌های لویزان و کن شده
 
برعکس آنچه حضرت آخوند گفته بود
او این میانه گِی نشده، ِلزبین شده
 
تا وارهد ز زحمت اسم غضنفری
فَر را گرفته و عوضش بی‌غضن شده!
 
گوید منم غضنفر سابق که بعد از این
اسمم فَری قشنگه به‌هر انجمن شده
 
گوید فقط رقیب جنیفر لُوپِز منم
پررو شده، وقیح شده، لاف‌زن شده
 
آن‌گاه بغض کرده که ترسم ترور شوم
چون احمدی‌نژاد ز عشاق من شده
 
ضمناً فَری قشنگه شده ذوب در نظام
آهن‌قراضه بوده و حالا چدن شده
 
گوید که رهبری جیگر است و فداش بشم!
رفتار او اگرچه کمی دل‌شکن شده
 
گوید که پیش از او وطن ما وطن نبود
امروز واقعاً وطن ما وطن شده
 
گوید کسی نمانده دگر زیر خط فقر
زیرا که فقر از همه جا ریشه‌کن شده
 
گوید که گورخواب اگر گور هم نداشت
امروز صاحب دو سه قطعه کفن شده
 
القصه این غضنفر سابق حقیقتاً
بدجور اهل مدح و ثنا و سخن شده
 
مثل وزیر سابق ارشاد خاتمی
در خود فرونشسته و غرق لجن شده
 
او هم گرفته سفره ابریشمی به دست
وز بهر نان خویش بمالُ البدن شده
 
از آن‌طرف به علت این لزبین شدن
درگیر عشق با دو نفر پیرزن شده
 
عاشق به خاله باجی مشدی غلامحسین
دلباخته به عمه کَبله حسن شده
 
گر رهبری به خود زد و جور دگر نشد
خرسندیا، غضنفر ما واقعاً شده!
دیدگاه و نظرات ابراز شده در این مقاله لزوماً سیاست یا موضع ایندیپندنت فارسی را منعکس نمی کند.

بیشتر از دیدگاه