سرمربی منچستر یونایتد: با ارلینگ هالاند در تماس بوده‌ام

منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۹ علاقه‌اش به جذب این بازیکن ۲۰ ساله را آشکار کرد

ارلینگ هالاند،ستاره بروسیا دورتموند - Thomas KIENZLE / POOL / AFP

اوله گونر سولشر، سرمربی منچستر یونایتد فاش کرده است که با ارلینگ هالاند، ستاره بروسیا دورتموند، در تماس بوده است.

این مهاجم نروژی در زمان حضورش در باشگاه فوتبال مولده زیر نظر مربی کنونی منچستر یونایتد بازی می‌کرد. وی پس از آن در سال ۲۰۱۹ به آر‌.بی. سالزبورگ منتقل شد و در نهایت، سال گذشته به بوندس‌لیگا نقل مکان کرد.

منچستر یونایتد در سال ۲۰۱۹ علاقه‌اش به جذب این بازیکن ۲۰ ساله را آشکار کرد، اما نهایتاً او با دورتموند در یک معامله ۱۸ میلیون پوندی به توافق رسید.

به رغم ناکامی در جذب این بازیکن، سولشر همچنان تماس را با او حفظ کرده است.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سرمربی منچستر یونایتد گفت: «وقتی با بازیکنی به عنوان مربی کار کرده‌ای، دوست داری کار او را دنبال کنی. من با ارلینگ همچنان در ارتباط هستم. مشاهده سیر صعود او به جایگاه کنونی‌اش لذت‌بخش است. او اینک یک بازیکن دورتموندی است. ما برای او آرزوی موفقیت داریم، و خواهیم دید که آینده چه برای ما به ارمغان خواهد آورد.»

نماینده هالاند، مینو رایولا، تأیید کرده که حداکثر۱۰ باشگاه در جهان وجود دارند که استطاعت مالی برای جذب این بازیکن را دارند و از این میان تعداد چهار باشگاه‌ در لیگ برتر انگلیس رقابت می‌کنند.

رایولا به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: «بدیهی است که همه به ارلینگ به عنوان یکی از آن ستاره‌های جدید بالقوه نگاه می‌کنند، زیرا موفقیتی که او در این سن به آن دست یافته، بسیار دشوار است. او یکی از ستارگان دهه آینده خواهد بود، زیرا می‌بینیم ستارگانی مانند ابراهیموویچ، رونالدو و مسی به سنینی می‌رسند که همه از خود می‌پرسند: تا کی می‌توانیم از آنها لذت ببریم؟ بنابراین همه دنبال نسل جدید ستارگان هستند. حداکثر ۱۰ باشگاه توانایی خرید هالاند را دارند و بالقوه می‌توانند پس از دورتموند بستری برای درخشش او فراهم کنند. از این میان چهار باشگاه انگلیسی هستند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش