احتمال پیوستن لیونل مسی به منچسترسیتی در تابستان آینده

آگوئرو، مهاجم کنونی منچسترسیتی با اعلام این خبر گفت: چه کسی است که دوست نداشته باشد با لئو بازی کند؟

سال گذشته نزدیک بود لیونل مسی، این اسطوره بارسلونا، پس از اختلاف با مدیریت باشگاه از تیم خارج شود-LLUIS GENE / AFP

سرجیو آگوئرو در سخنانی، به احتمال جذب لیونل مسی توسط منچسترسیتی در تابستان آینده، اشاره کرده است.

سال گذشته نزدیک بود این اسطوره بارسلونا، پس از اختلاف با مدیریت باشگاه از تیم خارج شود اما در نهایت تصمیم گرفت که تا پایان قرارداد خود، برای سال آخر نیز در آنجا باقی بماند؛ اما وی هنوز مشخص نکرده است که آیا قرارداد را تمدید خواهد کرد یا بالاخره در پایان ۲۱-۲۰۲۰ بارسلونا را ترک خواهد کرد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

انتخابات مدیریت این باشگاه و کسری مالی عظیم آن قطعا بر این تصمیم تاثیر خواهد گذاشت اما احتمالا، این مسائل درون زمین است که تصمیم یکی از بهترین‌ بازیکنان جهان به تغییر باشگاه را نهایی خواهد کرد. در اواسط هفته گذشته، بارسلونا در یک بازی خانگی در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۱-۴ در برابر پاری‌سن‌ژرمن مغلوب شد. این تیم در لالیگا نیز ۹ امتیاز از اتلتیکو مادرید در صدر جدول عقب است و در جایگاه سوم قرار دارد.

آگوئرو، مهاجم کنونی منچسترسیتی، در مصاحبه‌ای با برنامه «توییچ»، درباره احتمال انتقال هموطنش به ورزشگاه اتحاد در تابستان آینده، پاسخ روشنی نداد اما احساس خود را درباره آن بیان کرد. او به شوخی گفت: «چه کسی است که دوست نداشته باشد با لئو بازی کند؟»

آینده خود آگوئرو نیز نامشخص است زیرا قرارداد او نیز در شرف به پایان رسیدن است. او اگرچه مهاجم برتر و از قدیمی‌های تیم است اما آسیب‌دیدگی زانو، غیبت‌های کرونا و طی کردن دوران نقاهت، باعث شد که او بخش عمدی‌ای از بازی‌های آخر سال گذشته را از دست بدهد. وی در پاسخ به سؤالی درباره برنامه‌های خود گفت: «من نمی‌دانم که در ماه ژوئن کجا خواهم بود.»

این بازیکن ۳۲ ساله، در این مدت فقط پنج بار در لیگ برتر به میدان رفته و در آخرین بازی در سوم ژانویه، تنها اواخر بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده است. او دو بار در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد اما این، همه گل‌های او در تمام این فصل است. او آخرین گل خود را بیش از یک سال پیش در لیگ، در برابر شفیلد یونایتد در ژانویه ۲۰۲۰ وارد دروازه حریف کرد.

© The Independent

بیشتر از ورزش