درآمد ۲۴ میلیون دلاری ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر در سال آخر حضور در کاخ سفید

این زوج همچنین دارایی‌های قابل‌توجه و مجموعه آثار هنری خود را گزارش کرده‌اند که چیزی بین پنج تا ۲۵ میلیون دلار ارزش دارد

این زوج هر دو به‌عنوان مشاوران ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق در مدت چهار سال حضور او در کاخ سفید فعالیت می‌کردند- AFP

ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر در آخرین سال حضور خود در کاخ سفید، حداقل ۲۴ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

این زوج که هر دو به‌عنوان مشاوران ارشد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق در مدت چهار سال حضور او در کاخ سفید فعالیت می‌کردند، آخرین گزارش مالی خود را منتشر کردند که شرح فعالیت آنان در این سمت‌ها است. این گزارش که به دست گروه «شهروندان برای مسئولیت و اخلاقیات در واشنگتن» رسیده، نشان می‌دهد که خانم ترامپ و آقای کوشنر حدودا بین ۲۳/۷ میلیون و ۱۲۰/۶ میلیون دلار را به‌عنوان درآمد مشترک خود، خارج از درآمد دولتی برای کل سال ۲۰۲۰ و تا ۲۰ ژانویه ۲۰۲۱، گزارش کرده‌اند.

درآمد این زوج برای امسال، کمتر از درآمد آنان در سال‌های گذشته بوده است کما این که در سال ۲۰۱۹ نیز چیزی بین۳۶/۱ میلیون تا ۱۵۷ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سال گذشته، اولین باری بود که خانم ترامپ درآمد حاصل از کسب‌وکارهای خود را که قبل از اشتغال در سمت یاد شده در کاخ‌سفید از ژانویه ۲۰۱۷ داشت، گزارش نکرد.

گرچه آقای کوشنر و خانم ترامپ چهار سال در سمت‌های خود خدمت کردند اما آن‌ها برای این کار از کاخ‌سفید حقوق دریافت نمی‌کردند.

خانم ترامپ به‌عنوان بخشی از درآمد خود در سال ۲۰۲۰، ۱/۴ میلیون دلار سهم از هتل‌ بین‌المللی ترامپ در واشنگتن‌ دی‌سی گرفت. با این وجود، درآمد بزرگترین دختر آقای ترامپ از این هتل هم طی ۱۲ ماه گذشته کاهش داشته چرا که در سال گذشته، درآمد او از این هتل، چهار میلیون دلار بوده است.

کاهش درآمد هتل آقای ترامپ احتمالا به خاطر بیماری عالم‌گیر و ادامه‌دار کرونا است که هتل‌ها را مجبور کرد در ۱۰ ماه گذشته درهای خود را بسته نگه دارند.

این زوج همچنین املاک و دارایی‌های قابل‌توجه و مجموعه آثار هنری خود را گزارش کرده‌اند که چیزی بین پنج تا ۲۵ میلیون دلار ارزش دارد.

گزارش‌های مالی مذکور از علایق آینده این زوج هم خبر می‌دهند که خرید زمین‌های گلف در بالی و دبی و همچنین ساخت هتلی در شهر نیویورک، از آن جمله‌اند.

از زمان ترک سمت در کاخ‌سفید از ماه گذشته، خانم ترامپ و آقای کوشنر به شهر میامی در ایالت فلوریدا نقل‌مکان و آپارتمانی را در یک محله مجلل، اجاره کردند. این آپارتمان محل اقامت دایمی آن‌ها نخواهد بود چرا که این زوج در حال ساخت خانه‌ای در جزیره کریک در میامی هستند و سال گذشته در آنجا، دو هکتار زمین به قیمت ۳۱/۸ میلیون دلار خریداری کردند.

© The Independent

بیشتر از زندگی