خطای پنالتی پوگبا، عامل شکست در برابر آرسنال

پوگبا، بازیکن میانی منچستر یونایتد، نفس کم آورد

پل پوگبا در جدال با راب هولدینگ مدافع تیم آرسنال PHIL NOBLE / POOL / AFP

اوله گونار سولشر، اعتراف کرد که پل پوگبا، بازیکن میانی منچستر یونایتد، پس از گذراندن «دورانی دشوار» همچنان در تکاپوی رسیدن به آمادگی جسمانی است.

پوگبا، که با خطای پنالتی در شکست خانگی ۱-۰ روز یک‌شنبه در برابر آرسنال نقش تعیین‌کننده‌ای داشت، بعد از بازی گفت در صحنه مقابله با هکتور بلرین اندکی «نفس کم آورد».

نتیجه آزمایش کرونای این بازیکن ۲۷ ساله، در ماه اوت و هنگام تعطیلات مختص به بازی‌های ملی، مثبت شده بود و با آن که بعد از بهبود، در سه مسابقه پیاپی لیگ برتر انگلستان به میدان آمد، همچنان در تکاپوی رسیدن به آمادگی جسمانی است.

سولشر، سرمربی یونایتد در هفته‌های گذشته بارها پوگبا را، که به علت آسیب‌دیدگی اکثر بازی‌های فصل پیش را از دست داد، در ترکیب ثابت تیم گذاشته یا از آن حذف کرده است. سولشر قبول دارد که این بازیکن، در حال حاضر، روزگار پرچالشی را در حرفه‌اش سپری می‌کند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سولشر گفت: «تمام بازیکنان بعد از باخت تیم، افسرده و ناراحت می‌شوند. آن چه از یکایک بازیکنان‌مان می‌خواهیم این است که ایستادگی داشته باشند.

پل به خاطر آسیب‌دیدگی فصل پیش و ابتلا به کرونا در این فصل، دوران دشواری داشته است و در حال تلاش برای رسیدن به آمادگی جسمانی است. اخیراً خیلی پیشرفت داشته است و امیدواریم این پیشرفت ادامه یابد.»

پوگبا در مصاحبه‌های بعد از بازی با آرسنال و در آستانه سفر به استانبول، برای بازی با باشاک‌شهر در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا، بابت اشتباه مهلکش معذرت‌خواهی کرد. سولشر هم اعتراف کرد که پوگبا همچنان در حال تلاش است تا به آمادگی جسمانی برسد.

سرمربی یونایتد افزود: «در تمام موقعیت‌ها، داشتن آمادگی جسمانی مهم است و پل می‌داند و قبول دارد که در موقعیت خاص باید بهتر عمل می‌کرد.

بازی، سرعت و تنش بالایی دارد و هرکس آماده‌تر باشد بهتر عمل می‌کند. این نکته، در مورد تمام بازیکنان فوتبال در سراسر جهان صدق می‌کند.»

© The Independent

بیشتر از ورزش