انتقاد از مهاجم منچستر یونایتد: ادینسون کاوانی اصلاً گرم نکرد

مهاجم اروگوئه‌ای یونایتد، هنوز نتوانسته گلی بزند

بازیکن سابق منچستریونایتد می گوید سولشر بزودی اخراج خواهد شد - FRANCK FIFE / AFP

روی کین، کاپیتان پیشین منچستر یونایتد، از گرم نکردن ادینسون کاوانی قبل از ورود به بازی در برابر آرسنال، انتقاد کرد. در آن بازی که روز یکشنبه با شکست صفر بر یک یونایتد پایان یافت، کاوانی در نیمه دوم وارد زمین شد.

کاوانی در دقیقه ۷۵، جانشین میسون گرینوود شد یعنی شش دقیقه بعد از آن‌که یونایتد با ضربه پنالتی پیر-امریک اوبامیانگ، از حریف عقب افتاده بود و در پی زدن گل تساوی بود.

کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای، که تابستان امسال از پاریس سن‌ژرمن به یونایتد پیوست و هنوز نتوانسته گلی بزند، موفق نشد در این بازی هم کاری انجام دهد تا تیم اوله گونار سولشر دچار سومین شکست خانگی در این فصل مسابقات لیگ برتر شود.

بعد از بازی، کین از گرم نکردن این مهاجم ۳۳ ساله قبل از ورود به زمین، انتقاد کرد.

کین در مصاحبه با اسکای اسپورتز گفت: «گرم کردن بازیکنان جالب بود، کاوانی تکانی هم به خودش نداد، اصلاً گرم نکرد.»

«بعد هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد تا تغییری در بازی ایجاد کند. اوله می‌گوید قرار بود به تیم سرعت بدهد. البته گاهی وظیفه‌ای را به بازیکن می‌سپارند تا انجام دهد. شکی نیست که در نهایت، اوله بهای این وضعیت را خواهد پرداخت.»

«اوله شغل خود را از دست خواهد داد، یعنی از تیم برکنار و از بازیکنان جدا خواهد شد. اتفاقی که می‌افتد این است. در یک یا دو ماه گذشته دارم این را می‌گویم اما باز هم پیش خودشان فکر می‌کنند شاید در بازی بعد اوضاع عوض شود.»

«مردم همچنان از عدم پشتیبانی و خالی بودن ورزشگاه‌ها می‌گویند... اما اولد ترافورد همچنان بستری عالی برای بازیکن حرفه‌ای فوتبال است.»

© The Independent

بیشتر از ورزش