تجمع گروهی از هواداران دونالد ترامپ در مقابل مرکز درمانی والتر رید

دستیار رسانه‌ای رئیس جمهوری آمریکا اعلام کرد که ترامپ تنها «از روی احتیاط» در بیمارستان بستری می‌شود

مرکز درمانی والتر رید- BRENDAN SMIALOWSKI / AFP

ساعاتی پس از انتقال دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده، به بیمارستان برای درمان کووید۱۹، گروهی از هواداران او صبح شنبه در مقابل محل نگهداری او تجمع کردند.

آقای ترامپ بامداد جمعه از مثبت شدن آزمایش ابتلای خود و همسرش ملانیا به ویروس کرونا خبر داد و عصر همان روز به توصیه پزشکان به مرکز درمانی والتر رید منتقل شد.

به گزارش شبکه خبری ان بی سی، تعداد اندکی از هواداران او صبح شنبه خود را به محل رساندند و حمایت خود را از این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات سوم نوامبر اعلام کردند.

هر چند شمار حامیان ترامپ که شب گذشته در نزدیکی محل فرود هلیکوپتر حامل او جمع شده بودند خیلی بیشتر بود، اما انتظار می‌رود که در طول روز به تعداد آن‌ها اضافه شود.

آقای ترامپ پیش از عزیمت به این مرکز درمانی نظامی که مخصوص مراقبت از رؤسای جمهوری است، در توییتی نوشت: «به نظرم همه چیز خوب پیش می‌رود. متشکر از همه.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

دستیار رسانه‌ای رئیس جمهوری آمریکا شب گذشته اعلام کرد که ترامپ تنها «از روی کمال احتیاط» در بیمارستان بستری می‌شود و در چند روز آینده از همان جا کار خواهد کرد.

سخنگوی کاخ سفید نیز نیمه شب جمعه در توییتر نامه پزشک ترامپ را منتشر کرد که در آن گفته است رئیس جمهوری نیازی به دستگاه اکسیژن ندارد و در حال بهبودی است.

ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کرونا در حالی است که تنها یک ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و او باید برای ماندن در کاخ سفید مبارزه کند.

در قوانین آمریکا پیش‌بینی شده است اگر رئیس جمهوری قادر به انجام وظیفه نباشد، معاونش وظایف او را بر عهده می‌گیرد؛ اما ساز و کاری در مورد فعالیت‌های انتخاباتی وجود ندارد.

بیشتر از جهان