لیونل مسی: بارسلون لوییس سوارز را بیرون انداخت

مسی نوشت: واقعیت این است که دیگر هیچ چیز باعث تعجب من نمی‌شود

PAU BARRENA / AFP

لیونل مسی باشگاه بارسلون را متهم کرد که دوست و همبازی وی لوییس سوارز را «بیرون انداخته است». بارسلون این مهاجم را همین هفته به آتلتیکو مادرید فروخته بود.

بارسا در تلاش برای به دست آوردن منابع مالی و ایجاد تحول در تیمی که در مشکلات دست و پا می‌زند به فروش بازیکنان کلیدی ممتاز خود دست زده است و این بار نوبت سوارز ۳۳ ساله بود تا از این تیم برود.

مسی در پیام خداحافظی با سوارز در رسانه‌های اجتماعی نوشت: چقدر سخت است بی تو روزها را گذراندن... یکی از مهم‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه بودی و شایستگی آن را داشتی به گونه‌ای که در شأن تو باشد از باشگاه جدا شوی. نه آن که تو را از باشگاه بیرون بیاندازند. اما واقعیت این است که دیگر هیچ چیز باعث تعجب من نمی‌شود.

رابطه مسی با بلندپایگان باشگاه بارسلون در ماه‌های اخیر خیلی پرفراز و نشیب بوده است. او با توسل به بندی در قراردادش با بارسلون درخواست کرده بود در پایان فصل از این باشگاه جدا شود اما بارسلون مصر بود که تاریخ این بند منقضی شده است و مسی ناچار شد تا انقضای قراردادش در تابستان آینده در بارسلون بماند.

مسی بعد از آن که تصمیم گرفت در بارسلون بماند در مصاحبه‌ای گفت: واقعیت این است که (بلندپایگان بارسلون) هیچ طرح یا برنامه درازمدتی ندارند و فقط تقلا می‌کنند که چاله‌ها را پرکنند و امور روزمره را بگذرانند.

اکنون تمام نگاه‌ها به جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه است تا مشخص شود در ماه‌های آینده کاری می‌تواند انجام دهد که در انتخابات ماه نوامبر برای تعیین رئیس باشگاه پیروز شود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

در هفته‌های اخیر شماری از بازیکنان از باشگاه جدا شده‌اند که ستارگان ممتاز تیم نخست بارسلون مثل ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال و سوارز و همچنین نلسون سمدو مدافع راست و آرتور بازیکن میانی تیم از جمله آن‌ها هستند.

انتقال ۵۵ میلیون پوندی میرالم پیانیچ از یوونتوس تاکنون چشم‌گیرترین انتقال بازیکن جدید به بارسلون بوده است و در حالی که رونالد کومان مربی بارسلون در تکاپوی آن است تا قهرمانی لالیگا را از رئال مادرید پس بگیرد به نظر می‌رسد که تیم به شدت دچار کمبود است.

بارسلون در بازی نخست فصل جدید در روز یک‌شنبه میزبان ویارئال است.

© The Independent

بیشتر از فوتبال