قهرمان ویمبلدون نگران است مبادا به کووید۱۹ مبتلا شود

سیمونا هالپ از مسابقات تنیس آزاد ایالات متحده انصراف داد

 تعداد ورزشکارانی که از حضور در مسابقات به دلیل ترس ابتلا به کرونا انصراف می‌دهند بیشتر شده است -CHRISTOPHE SIMON / AFP

سیمونا هالپ رومانیایی تنیس‌باز شماره ۲ زنان جهان روز دوشنبه اعلام کرد به خاطر آن‌که نگران است مبادا به کووید۱۹ مبتلا شود راهی نیویورک نخواهد شد و در مسابقات تنیس آزاد ایالات‌متحده شرکت نخواهد کرد.

مسابقات بزرگ (The Grand Slam) تنیس آزاد ایالات‌متحده قرار است از ۳۱ اوت آغاز شود اما با توجه به تردید‌هایی که در مورد حفاظت‌های مربوط به کرونا آن وجود دارد بسیاری از تنیس‌بازان همچنان علاقه‌ای به شرکت در آن ندارند.

هالپ روز یک‌شنبه در مسابقات تنیس آزاد پراگ با نتیجه ۶-۲ و ۷-۵ الیزه مرتنس بلژیکی را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

اما هالپ به‌رغم بازگشتن به میدان تنیس تصمیم دارد راهی  فلاشینگ مدوز نشود و گفت به تندرستی خودش اولویت می‌دهد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

قهرمان کنونی مسابقات تنیس ویمبلدون اعلام کرد: بعدازآن که تمام عوامل را سبک و سنگین کردم و با در نظر گرفتن شرایط خاصی که در آن به سر می‌بریم تصمیم گرفتم به مسابقات تنیس آزاد ایالات‌متحده در نیویورک نروم.

«همیشه گفته‌ام رکن اصلی تصمیم‌گیری‌هایم تندرستی خودم است و بنابراین تصمیم گرفتم در اروپا بمانم و تمرین کنم.»

«می‌دانم که فدراسیون تنیس ایالات‌متحده و انجمن تنیس زنان خیلی زحمت‌کشیده‌اند تا این مسابقات با رعایت ایمنی برگزار شود و برای همه در این مسابقات آرزوی موفقیت دارم.»

پیش از هالپ هم رافائل نادال مدافع عنوان قهرمانی، اشلی بارتی تنیس‌باز شماره یک زنان جهان و بیانکا آندرسکو مدافع عنوان قهرمانی از این مسابقات مشهور انصراف داده بودند.

این خبر در حالی منتشرشده است که در تازه‌ترین تحول، نتیجه آزمایش کرونای کی نیشیکوری مثبت شده است. قبلاً هم نواک جوکوویچ، ویکتور ترویتسکی، بورنا چوریچ و گریگور دیمیتروف به کرونا مبتلا شده بودند.

© The Independent

بیشتر از ورزش