آرسنال در مقابل چلسی؛ نقش بازیکنان در پیروزی دراماتیک در فینال جام حذفی

قرمزپوشان آرسنال دو بر یک به پیروزی رسیدند

پیر امریک اوبامیانگ مهاجم تیم آرسنال- ADAM DAVY / POOL / AFP

آرسنال

امیلیانو مارتینز – ۸ : اول توسط مونت امتحان شد و جوابش با یک توپگیری ورزشکارانه و محکم داده‌ شد. خیلی زود در پی تلاش قدرتمند پولیسیک در امتحان رد شد. توزیع توپش آرام و مرتب بود.

راب هولدینگ – ۷: یک موقعیت بزرگ برای این مدافع در پایان فصل بدون وقت بازی زیاد. با در نظر گرفتن این موضوع، او عملکرد منظمی ارائه داد.

دیوید لوییز – ۷: دو پاس بلند از میانه عقب زمین، این شوتزن را به این سو و آن سو ‌کشاند. با انجام برخی حرکات، در نمایش نیمه‌نهایی خوب ظاهر شد.

کیران تیِرنی – ۷: همیشه برای همین آماده می‌شد. در جناج چپ بسیار تلاش کرد و در چند پاس حمله به مایتلند نیلز مشارکت کرد.

هکتور بلرین – ۸: با پپه در جناح راست ترکیب خوبی را تشکیل داد و بارها راهش را به زمین چلسی باز کرد.

گرانیت ژاکا – ۸: یک حضور حیاتی برای شوت‌زنان در مرکز زمین، عبور و تکل خوب از شروع تا پایان. همچنین تجربیاتش را در لحظات پایانی برای آرام کردن بازی نشان داد.

دنی سبایوس – ۷: هافبک میانی، سرسختی و خلاقیت را به خوبی ترکیب کرد، و هر دو وپژگی باشگاه ومبلی را به خوبی نمایش داد.

اینزلی مِیتلند – نایلز – ۸: سرعت و کار با توپ عالی؛ در جناح چپ، ترکیب جوانی با اوبامیانگ به ‌وجود آورد اما نتوانست کار را به پایان برساند. در بیشتر بازی، بهترین بازیکن آرسنال به ‌نظر می‌رسید.

نیکولاس پپه – ۸: حضورش در جناح راست بسیار قابل توجه بود. نتوانست هیچ فرصت مطلوبی بسازد تا زمانی که به خوبی اوبامیانگ را برای زدن گل دوم تیمش انتخاب کرد.

الکساندر لاکازت – ۶: به اندازه دیگر بازیکنان خط حمله خطرناک نبود، اما هیچ شوت اشتباهی هم نداشت.

پیر امریک اوبامیانگ – ۹: او پنالتی را به ثمر رساند که موجب تساوی شد، سپس توپی ساخت که به زیباترین شکل کابالرو را پشت سرگذاشت.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

چلسی

ویلی کابالرو – ۶: از فشارهایی که آرسنال به دروازه‌اش وارد می‌کرد اندکی ترسید. با رعایت انصاف می‌توان گفت که تنها با یک پنالتی و یک پایان جادویی شکست خورد، اما با این حال به نحوی احساس ناامیدی خواهد داشت.

ریس جیمز – ۷: در ۲۰ سالگی انتقاد کمی می‌توان به او داشت. تعجبی نداشت که در این موقعیت ناراحت نبود.

سزار آزپیلیکوئتا – ۴: تلاش‌هایش برای رویارویی با میتلند – نایلز زیاد قانع‌کننده نبود و به اوبامیانگ پنالتی داد. قبل از وقت استراحت هم مصدوم شد.

کورت زوما – ۶: در بیشتر قسمت‌های مرکز دفاع زمین خوب ظاهر شد، اما به دلیل این‌که تقریبا بی‌حرکت ایستاد تا آرسنال در نیمه اول حملاتش را انجام دهد مقصر بود. همچنین، هنگام گل دوم اوبامیانگ، مغلوب این شوت‌زن شد.

آنتونیو رودیگر – ۷: در یک موقعیت با طوفان حمله‌ای به زمین آرسنال، موقعیتی برای چلسی به ‌وجود آورد. تلاش او تا زمانی که پای پپه به توپ بخورد در حال نتیجه دادن بود. اقدامات دفاعی او قوی‌تر از چند تحرکی بود که برای حمله داشت.

مارکوس الونسو – ۶: شروع ضربتی داشت، هم در موضع دفاعی و هم وقتی در جناح چپ به دنبال به ثمر رساندن موقعیت‌ها بود، اما این مهارتش را از دست داد. با یک دفع توپ تقریبا برای تیمش فاجعه به بار آورد.

ژورژینیو – ۷: در میانه زمین ساده و مرتب باقی ماند.

ماتئو کواچیچ – ۵: در نیمه اول با یک حرکت ناگهانی ژاکا را با چالش مواجه کرد و تنها چند ثانیه بعد، سبایوس را در موقعیتی خطرناک قرار داد. باید گفت که اخراجش در نیمه دوم بدشانسی بود.

میسون ماونت – ۵: به ‌نظر بسیار با انگیزه می‌رسید. در ابتدای بازی مارتینز را خیلی خوب امتحان کرد و در موقعیتی که پولیسیک زود تمام کرد مشارکت داشت. خوش‌شانس نبود که برای مهار سبایوس انتخاب شده‌بود.

الیویه ژیرو – ۸: در پنج دقیقه اول، با یک حمله ناگهانی، که تقریبا نشانه بارز این مرد فرانسوی است، به پولیسیک کمک کرد تا چلسی را جلو بیاندازد.

کریستین پولیسیک – ۸: با نقش مهمی که در ساخت گل ایفا کرد، یک پایان استادانه را رقم زد. در بعضی زمان‌ها به بازی هیجان داد و مصدومیت او که موجب خروجش در ابتدای نیمه دوم شد، واقعا شرم‌آور بود.

© The Independent

بیشتر از ورزش