ویکتوریا بکام با انتشار عکسی از دهه ۹۰ تولد همسرش را تبریک گفت

ویکتوریا بکام: «تولد بهترین پدر مبارک. این روز را در قرنطینه جشن میگیریم»

دیوید و ویکتوریا بکام 
CRISTINA QUICLER / AFP

ویکتوریا بکام به مناسبت تولد همسرش دیوید، یک عکس قدیمی را منتشر کرد. روز شنبه، این طراح مد تصویری قدیمی از خود و همسرش مربوط به دهه ۱۹۹۰ را منتشر کرد. در این عکس این زوج با سگ‌هایشان اسنوپ و پافی قدم می‌زنند. 

ویکتوریا زیر این عکس نوشت:‌ «هنوز پس از ۲۳ سال باهم سگ‌مان را بیرون می‌بریم. خیلی دوستت دارم.» 

در این تصویر، ویکتوریا و دیوید با لباس‌های مدل قدیمی دیده می‌شوند. ویکتوریا یک کاپشن پفی نقره‌ای و شلوار گرمکن پوشیده، و کلاه بیس‌بال با مارک نیویورک یانکیز به سر دارد. دیوید نیز شلوار گرمکن سیاه، کاپشن گشاد و کلاه بافتنی پوشیده است. 

ویکتوریا که چهار فررزند دارد، پس از انتشار تصویر فوق ویدئویی مربوط به ترانه «لانگ ترین رانینگ» متعلق به دوبی برادرز را به نمایش گذاشت. 

این ویدئوی کوتاه تصاویری از لحظات با هم بودن ویدید و فرزندان در خانه را نشان می‌دهد. همچنین تصویری از این فوتبالیست پیش‌کسوت در دیزنی‌لند در حالی که گوش‌های میکی ماوس را به سرش زنده و کروز و رومئوی کوچک در حال نواختن گیتارند و هارپر نوزاد اولین قدمهایش را برمی‌دارد. 

ویکتوریا در توضیح این ویدئو نوشت:‌ «تولد بهترین پدر مبارک. این روز را در قرنطینه جشن میگیریم و امروز جای بروکلین بکام و باقی دوستان و خانواده پیش ما خالی است. خیلی دوستتان داریم.» 

رومئو پسر این زوج نیز با انتشار تصاویر دوتایی از خود و پدرش، به او تبریک تولد گفت. 

رومئوی ۱۷ ساله از این فرصت استفاده کرد تا به قد پدرش اشاره کند و نوشت:‌ «تولدت مبارک بابا. خیلی خیلی دوستت دارم و امیدوارم بهترین روز را داشته باشی. ببخشید که حالا رسما از قدبلندتر شده‌ام.»

ویکتوریا بکام در صفحه ایسنتاگرم خود نوشت:‌ 

«تولدت مبارک دیوید. به یاد قدم زدنهایمان با اسنوپ و پافی در منچستر در سالهای دور. هنوز بعد از ۲۳ سال باهم سگمان را بیرون می‌بریم. خیلی دوستت دارم.» 

(@victoriabeckham)

اول مه ۲۰۲۰

دیوید روی این پست نوشت:‌ «همه‌اش به خاطر مدل موهایم است.» 

پست اینستاگرمی ویکتوریا پس از آن منتشر شد که این عضو سابق گروه موسیقی اسپایس گرلز از تصمیم خود برای تعدیل سی تن از کارمندان خود در صنعت مد خبر داد. 

ماه گذشته، او اعلام کرد که شرکتش برای حمایت از کارکنان خود تقاضای کمک مردمی کرده است و به دلیل این کار مورد انتقاد قرار گرفت. 

ویکتوریا بکام در ایسنتاگرم نوشت:‌ 

«تولد بهترین پدر مبارک. در قرنطینه جشن گرفته و امروز جای بروکلین بکام و دیگر دوستان و فامیل در اینجا خالی است. دوستتان داریم.» 

(@victoriabeckham)

اول مه ۲۰۲۰

ویکتوریا بکام در بیانیه‌ای که در اختیار گاردین گذاشت به مشتریان شرکت خود اطمینان داد که «رفاه» تیمش اهمیت بسیار بالایی دارد. 

او گفت: «ما اکنون در برنامه تعدیل نیروی دولتی قرار نمی‌گیریم.» 

رومئو بکام در اینستاگرم خود نوشت:‌

تولدت مبارک بابا. خیلی خیلی دوستت دارم و امیدوارم بهترین روز را داشته باشی. ببخشید که رسما از تو قدبلندتر شده‌ام. 

(@romeobeckham)

اول مه ۲۰۲۰

خانم بکام گفت:‌ «در آغاز تعطیلی سراسری سهامداران با مدیریت ارشد بر سر تعدیل گروه کوچکی از کارکنان توافق کردند. در آن زمان نمی‌دانستیم که تعطیلی چقدر طول می‌کشد و تاثیرات احتمالی‌اش بر کسب‌وکار ما چیست. رفاه تیم من و سلامت کسب‌وکار ما برای من اهمیت بسیار زیادی دارد.» 

© The Independent

بیشتر از زندگی