سردبیر نشریه ووگ: از مدیریت ترامپ در مقابله با کرونا وحشت‌زده‌ام

آنا وینتور از جو بایدن برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ حمایت کرد

آنا وینتور سردبیر مجله ووگ- Angela Weiss / AFP

سردبیر نشریه ووگ (Vogue) در مقاله‌ای که روز دوشنبه در تارنمای این نشریه منتشر شد، نظریات خود را آشکار ساخت.

او نوشت: «مثل تمام افراد دیگر، من هم در حال تجربه بحران کووید۱۹ هستم که شامل اتفاقاتی دردناک است و هیچ کس نمی‌داند فردا واقعا چه خواهد شد. با این وجود، یک واقعیت سرسختانه بی‌تغییر باقی مانده است: رئیس جمهوری ترامپ.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

خانم وینتور افزود: «من مانند بسیاری از شما، از مدیریت ترامپ در مقابله با این بیماری عالم‌گیر وحشت‌زده‌ام. این هفته‌ها یادآور این نکته است، کما این که انگار به تلنگری نیاز داشتیم، که امریکا باید رئیس جمهوری جدیدی انتخاب کند و به اعتقاد من، ما باید معاون اول رئیس جمهوری سابق، جو بایدن را انتخاب کنیم.»

او معاون اول رئیس جمهوری سابق را به خاطر «شخصیت او» ستایش کرد و گفت که «بسیاری از ویژگی‌های او که ما به شدت در حال حاضر به آنها در واشنگتن احتیاج داریم: نجابت، شرافت، شفقت، معتمد بودن و بهتر از همه، تجربه داشتن» ،تحسین‌برانگیز است.

در سال ۲۰۱۶ خانم وینتور از هیلاری کلینتون حمایت کرد و در سال ۲۰۱۲ نیز با حمایت از نامزد حزب دموکرات، برای ستاد انتخاباتی باراک اوباما منابع مالی جمع کرد.

در همین مقاله خانم وینتور اعلام کرد که «مت گالا ۲۰۲۰» که او مدیریت آن را بر عهده دارد، به خاطر وضعیت جاری این بیماری عالم‌گیر تا اطلاع بعدی به تعویق افتاده است.

© The Independent

بیشتر از زندگی