آخرین حضور مگان مارکل در مراسم سلطنتی

دوک و دوشس ساسکس، در آخرین مراسم سلطنتی‌شان به مناسبت روز کشورهای مشترک‌المنافع  شرکت کردند

شاهزاده هری و مگان مارکل از ۳۱ مارس رسما عضو خانواده سلطنتی نخواهند بود- AFP

دوشس ساسکس، در مراسم روز کشورهای مشترک‌المنافع پیراهنی به رنگ سبز زمردی کار «امیلیا ویکستد» پوشیده بود.

دوشس، برای تکمیل زیبایی این لباس، کلاهی هم‌رنگ آن کار «ویلیام چمبرز» به سر و کفش‌‌های پاشنه‌سوزنی به رنگ بژ کار «آکوازورا» به پا داشت.

مگان همراه همسرش دوک ساسکس که کت و شلوار آبی ملوانی به تن داشت وارد این مراسم شد.

این رویداد آخرین مراسمی بود که مگان و شاهزاده هری به عنوان اعضای خانواده سلطنتی در آن شرکت خواهند داشت. آنان از روز سه‌شنبه ۳۱ مارس رسماً عضو خانواده سلطنتی نخواهند بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این زوج در اجرای آیین مراسم امروز ملکه را همراهی نخواهند کرد و قرار است پیش‌تر صندلی‌شان را به آنان نشان دهند تا بنشینند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل تغییر لحظه‌آخریِ برنامه‌ها، زوج اهل کمبریج نیز قرار نیست ملکه را همراهی کنند.

روز چهارشنبه گذشته و پیش از روز جهانی زن، مگان سرزده از دبیرستان سلطنتی کلَک در دگنهایم بازدید کرد و بدین ترتیب در آخرین مراسم تکی خود به عنوان عضو فعال خانواده سلطنتی شرکت کرد.

در جریان این بازدید، دوشس خطاب به دانش‌آموزان از اهمیت روز جهانی زن گفت و از یکی از پسران دانش‌آموز دعوت کرد تا در مورد اهمیت این رویداد سالانه برای سایر دانش‌آموزان صحبت کند.

ایکر اوکویه ۱۶ ساله که شاگرد ممتاز این دبیرستان بود، پیش از شروع صحبت خود مگان را «زیبا» توصیف کرد. او گفت: «آمدن امروز دوشس ساسکس به اینجا و بودن‌شان با ما و صحبت کردن‌شان از اهمیت روز جهانی زن برای ما دانش‌آموزان و گفتن از اهمیتی که این روز برای خودشان دارد، واقعاً باعث دلگرمی من است.»  

© The Independent

بیشتر از مُد و زیبایی