مایکل جردن در مدح  کوبی برایانت گفت «آسوده بخواب برادرکوچکم»

جردن در مورد برایانت گفت که با درگذشت او، بخشی از وجود من هم مرد

مایکل جردن بسکتبالیست سابق ۵۷ ساله در حالیکه به پهنای صورت اشک می‌ریخت، از برایانت و دخترش جیانا ستایش کرد- Kevork Djansezian/Getty Images/AFP

مایکل جردن در مدح دوست از دست رفته‌اش، کوبی برایانت، سخنرانی غم‌انگیز و پرشوری کرد. این بسکتبالیست سابق ۵۷ ساله، در حالی که ایستاده بر صحنه ورزشگاه استپلس سنتر به پهنای صورت اشک می‌ریخت، از برایانت و دخترش جیانا ستایش کرد.

مایکل جردن گفت: «کوبی هر چه در چنته داشت رو کرد و با تمام توانی که داشت به میدان آمد.»

او افزود: «کوبی دوست نازنین من بود. مثل برادر کوچکم بود.» سپس این بسکتبالیست سابق، که نامش در تالار ستارگان نامدار ان‌بی‌ای هم قرار داد، گفت که مردم اغلب او و برایانت را با هم مقایسه می‌کردند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

آقای جردن گفت: «همه همیشه می‌خواستند من و او را با هم مقایسه کنند و در این باره حرف بزنند. ولی من فقط دوست داشتم از کوبی حرف بزنم.»

این بازیکن بسکتبال در حالی که اشک از صورتش سرازیر بود گفت: «اکنون دوباره یک خاطره غم‌انگیز دیگر جلوی چشمم خواهد بود.»

منظور او از خاطره قبلی که دست به دست می‌گشت، تصویری است که این ستاره ان‌بی‌ای را در حال گریستن در مراسم قرار گرفتن نامش در تالار نامداران بسکتبال در سال ۲۰۰۹ نشان می‌داد.

آقای جردن افزود: «به همسرم گفتم جلوی خودم را می‌گیرم، نمی‌خواهم باز سه چهار سال دیگر مدام جلوی چشمم باشد ولی کوبی برایانت باعث شد دوباره به این حال بیفتم.»

برایانت روز ۲۶ ژانویه در سانحه سقوط هلیکوپتر به همراه دخترش جیانا و هفت نفر دیگر درگذشت.

 

 

همسر او، ونسا برایانت، نیز در این مراسم سخنرانی پرشوری کرد و مانند خواننده و هنرپیشه معروف، جنیفر لوپز، هنگامی که جردن داشت صحبت می‌کرد، اشک می‌ریخت.

در فیلم منتشرشده، هنگامی که جوردن در حال صحبت کردن از علاقه‌اش به کوبی برایانت است، این دو زن در حال پاک کردن اشک‌های‌شان هستند.

جردن گفت: «کوبی برایانت که درگذشت، بخشی از وجود من هم مرد. خاطراتی وجود دارند که باید با آنها زندگی کنیم و از آنها بیاموزیم. قول می‌دهم که از امروز به بعد با خاطراتی که از برادر کوچکم برایم مانده زندگی کنم… آسوده بخواب برادر کوچکم!»

© The Independent

بیشتر از زندگی