کیت میدلتون و عکس محبوبش از شاهدخت شارلوت در حال بوییدن گل

دوشس کمبریج می‌گوید بیرون رفتن با بچه‌ها یکی از کارهای مورد علاقه‌اش است

کیت میدلتون می‌گوید بیرون رفتن با کودکان برای سلامت جسمی و روانی بسیار مفید است- Jane Barlow / POOL / AFP

کیت میدلتون عکسی از شاهدخت شارلوت چهار ساله به اشتراک گذاشته است که در حال بوییدن گل است و برای او یادآور اهمیت و ارزش لحظه‌های کوتاه و وقت‌هایی است که با هم بیرون رفته‌اند.

روز شنبه، صفحه اینستاگرام کاخ کنزینگتون، به افتخار مصاحبه پادکستی دوشس کمبریج با عنوان «مادر شاد، فرزند شاد»، عکسی را به اشتراک گذاشت.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

“I’ve got this one photo of Charlotte smelling a bluebell, and really for me it’s moments like that mean so much to me as a parent. • I try every day to put moments like that in, even if they’re small or even if I don’t have time”. • Swipe to listen to The Duchess of Cambridge speaking about her experiences as a parent on the ‘Happy Mum, Happy Baby’ podcast with @MrsGiFletcher. On the special podcast, The Duchess spoke about the importance of the early years, and about her landmark ‘5 Big Questions on the Under 5s’ survey. It takes just 5 minutes to have your say in the biggest ever conversation on early childhood — visit the link in our bio to answer The Duchess’s #5BigQuestions. Photo © The Duchess of Cambridge

A post shared by Kensington Palace (@kensingtonroyal) on

در این مصاحبه که روز یکشنبه روی آنتن رفت، دوشس درباره «دوران کودکی بسیار شاد» خود و اهمیت «انجام کارهای کوچک و ساده» با فرزندانش، شاهزاده جورج، شاهدخت شارلوت، و شاهزاده لویس صحبت کرد.

دوشس گفت یکی از کارهای مورد علاقه‌اش این است که با بچه‌هایش بیرون برود و یکی از دلایل آن این است که «برای سلامت جسمی و روانی بسیار مفید است»، و به همین خاطر است که عکس شارلوت برای او تا این حد باارزش است.

دوشس به مجری برنامه گفت: «این عکس را دارم که در آن شارلوت گل بلوبل را بو می‌کند. برای من به عنوان یک مادر این لحظات بسیار بامعنی هستند و هر روز تلاش می‌کنم تا لحظاتی مانند این داشته باشم. اگرچه بچه‌ها کوچک هستند و من وقت ندارم... اما در دنیای ایده‌آل خودم این چیزی است که دوست دارم انجام بدهم.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او در ادامه افزود: «به نظر من این برای سلامت جسمی و روانی و ساختن بنیان جسمی و روانی بچه‌ها بسیار مهم است. ما باید وقتمان را در چنین فضای بی‌نظیری بگذرانیم و این روابط با ارزش را بسازیم بدون آن که نگران این باشیم که "باید غذا آماده کنم" و "فلان کار را انجام دهم." در واقع این خیلی ساده است.»

دوشس درباره مورد میزان تأثیر این تجربه‌ها بر کودکان توضیح داد و به مجری برنامه گفت: «به نظر من این تجربه‌ها برای کودکان و دنیایی که در آن هستند نیز بسیار باارزش است. در سن آنها این، یک ماجراجویی و هیجان واقعی است.»

در عکس مذکور، که بهار ۲۰۱۹ در خارج از خانه ییلاقی آنمرهال در نورفِک، متعلق به این خانواده سلطنتی، گرفته شده است، شارلوت در حالی دیده می‌شود که خم شده و یک گل آبی را با دستانش گرفته و آن را بو می‌کند.

با توجه به لباسی که این دختربچه چهارساله بر تن دارد، به نظر می‌رسد که دوشس، که معمولا عکس‌های ساده‌ای از خانواده خود می‌گیرد، در آخرین جشن تولد دخترش این عکس را گرفته باشد.

در جریان این مصاحبه، دوشس از فرصت استفاده کرد تا برای نظرسنجی خود تحت عنوان «پنج سئوال مهم درباره بچه‌های زیر پنج سال» تبلیغ کند. این پرسشنامه با هدف تشویق مردم به بحث و گفتگو در مورد والدگری در طول سال‌های اول رشد کودکان تهیه شده است.

دوشس در مورد این نظرسنجی، که تاکنون ۲۰۰ هزار نفر به آن پاسخ داده‌اند، گفت: «کاری ما در این نظرسنجی انجام می‌دهیم این است که از مردم می‌پرسیم، در دنیای امروز، چه چیزی در فرآیند بزرگ کردن فرزندانشان برای آنها مهم است.»

© The Independent

بیشتر از زندگی