عکس خانوادگی کریسمس دوک و دوشس کمبریج

در این عکس شاهزاده ویلیام دارد گونه پسر یک‌ ساله‌اش را می‌بوسد

این عکس را کیت میدلتون در شهر نورفولک گرفته است- The Duchess of Cambridge/ Kensington Palace/AFP

دوک و دوشس کمبریج به خاطر عکس خانوادگی که در حالتی خیلی طبیعی برای کارت یادگاری سالانه کریسمس گرفته شده است، مورد ستایش واقع شدند.

این عکس سیاه و سفید پیش‌تر در سال جاری میلادی توسط کیت میدلتون در شهر نورفولک، که خانواده سلطنتی در آنجا خانه‌ای دارد، گرفته شده است.

 

در عکس، شاهزاده ویلیام در حال بوسیدن گونه پسر یک ساله‌اش، شاهزاده لویی، دیده می‌شود و شاهدخت شارلوت ۴ ساله دستانش را به آرامی روی شانه‌های لویی گذاشته است.

در همین حال، شاهزاده جورج ۶ ساله هم کنار خواهر و برادرش دیده می‌شود که روی یک صندلی کوچک حصیری نشسته است.

تمام اعضای خانواده سلطنتی لباس‌های راحتی به تن دارند. شاهزاده جورج ژاکتی پشمی به تن و شلوارکی پلنگی به پا دارد و شاهدخت شارلوت دامنی گل‌دار و ژاکتی پف‌دار پوشیده است.

شاهزاده لویی و شاهزاده ویلیام هم هر دو  با شلوار جین و پلیور در عکس دیده می‌شوند و شاهزاده ویلیام کلاهی خوابیده هم به سر دارد.  

این عکس در رسانه‌های اجتماعی با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است و هواداران خاندان سلطنتی، این خانواده را به خاطر انتشار عکس طبیعی خود ستایش کرده‌اند.

شخصی توییت کرد: «چه عکس طبیعی و زیبایی از خانواده زیبای خود گرفتی کاترین، کریسمس مبارک.»

کاربر دیگری در توییتر این عکس را به عنوان «یک عکس خانوادگی دلنشین» توصیف کرد و دیگران هم هنر عکاسی کیت میدلتون را تمجید کردند.

این عکس، بعد از عکس یادگاری دوک و دوشس ساسکس برای کریسمس منتشر می‌شود که آن هم عکسی سیاه و سفید بود.

عکس توسط جانینا گوانکار، دوست صمیمی مگان گرفته شده است که او نیز بازیگری امریکایی است و به خاطر نقش‌های خود در سریال‌های تلویزیونی مشهور است.

عکس، پسر ۷ ماهه زوج سلطنتی، آرچی هریسون را درست جلو لنز دوربین نشان می‌دهد، در حالی که والدینش در پشت خنده به لب جلو درخت کریسمس نشسته‌اند.

© The Independent

بیشتر از زندگی