ناكامى نمایندگان فوتبال ایران در روز اول مسابقات لیگ قهرمانان آسیا

استقلال در اولين بازى خود در خارج از خانه به مصاف الشرطه رفت

تيم استقلال در همان نيمه اول جريان بازى را در اختيار گرفته بود و برترى خود را به حريف ديكته می‌كرد- عکس از تسنیم

رقابت‌هاى ليگ قهرمانان آسيا در مرحله گروهى مجدد، كار خود را آغاز كرد و تيم‌هاى ايرانى در روز اول اين مسابقات به مصاف حريفان رفتند.

تيم استقلال ايران، كه داراى ٢ قهرمانى در اين مسابقات است، در گروه «آ» اين رقابت‌ها با تيم‌هاى الاهلی عربستان، الشرطه عراق و الوحده امارات هم‌گروه شده است.

استقلال در اولين بازى خود در خارج از خانه و در كشور عراق، به مصاف الشرطه رفت.

اين بازى كه در ورزشگاه شهر اربيل برگزار می‌شد، شاهد حضور تماشاگران زيادى نبود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

تيم استقلال در همان نيمه اول جريان بازى را در اختيار گرفته بود و برترى خود را به حريف ديكته می‌كرد. در دقيقه ۲۴ بازی روی نفوذ زکی پور و سانتر از کنار به روی دروازه، با اشتباه مدافع تیم الشرطه موفق شد با یک گل به خودی یک بر صفر پیش بیفتد. بعد از این گل تیم الشرطه سعی کرد تا با یک بازی رو به جلو، گل خورده را جبران کند.

می‌توان گفت بدترین خبر برای استقلال مصدومیت قائدی بود که مجبور شد در دقیقه ۳۵ زمین مسابقه را ترک کند و‌ نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به اتمام رسید.

در ابتدای نیمه دوم و در دقیقه ۴۷، تیم الشرطه موفق به گرفتن یک ضربه پنالتی شد که علی فائز عطیه این پنالتی را تبدیل به گل کرد و بازی به تساوی کشیده شد. در ادامه استقلال بازی بهتری از خود ارائه کرد و فشار زیادی روی دروازه الشرطه وارد کرد، اما نتوانست هیچ یک از موقعیت‌های به دست‌آمده را تبدیل به گل کند و در انتها بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

دیگر نماینده ایران، یعنی تیم فوتبال شهر خودرو، که در گروه «ب» این رقابت‌ها قرار دارد، در خارج از خانه و در کشور امارات و شهر دبی به مصاف تیم الهلال عربستان رفت. شهر خودرو در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت و بازی را با نتیجه دو بر صفر به حریف عربستانی واگذار کرد.

بیشتر از ورزش