برنامه مراقبت از پوست برد پیت چیست؟

برد پیت یک سال قبل از معرفی محصولاتش در سال ۲۰۲۲، آن‌ها را کاملا آزمایش کرد

برد پیت در کنار محصولات پوستی نشان تجاری خود‌ــ Credit: beau-domaine

فلسفه مراقبت از پوست برد پیت «ساده نگه‌ داشتن» آن است: پاک‌کننده، سرم و کرم. او می‌گوید:‌ «من در گذشته محصولاتی را امتحان کرده‌ام که استفاده برخی از آن‌ها مراحل زیادی داشت که این برای من مناسب نیست. من به یک برنامه منظم ساده نیاز دارم.»

به گزارش نشریه تلگراف (Telegraph)، پیت ۶۰ ساله روال ساده مراقبت از پوستش را با محصولات نشان تجاری فرانسوی خود «بو دومِن» (Beau Domaine) انجام می‌دهد که آن را با مشارکت خانواده پرین تاسیس کرده و شریک او در تولید شراب صورتی معروف کوت دو پرونس (Côtes De Provence) از تاکستان بیودینامیک شاتو میراوال‌اند و از سال ۲۰۱۲ با هم کار می‌کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

«بو دومن» منحصرا مردانه نیست و قرار هم نیست زمان را به عقب برگرداند. آن‌طور که پیت می‌گوید، اصطلاح «ضدپیری» (anti-ageing) اشتباه است و محصولات او که با استفاده از آنتی‌اکسیدان‌های مشتق از انگور تولید شده‌اند، قرار است به بهبود سلامتی پوست در طول زمان کمک کنند. او می‌افزاید: «ما به پیری خوب با پوستی سالم که به زیبایی پیر می‌شود، اعتقاد داریم.»

در زمانی که به نظر می‌رسد همه ستاره‌های مشهور خط تولید محصولات زیبایی دارند، پیت یک سال قبل از معرفی محصولاتش در سال ۲۰۲۲، آن‌ها را کاملا آزمایش کرد. او توضیح می‌دهد با توجه به اینکه هر روز محصولات جدیدی به بازار می‌آید، اگر این محصولات تغییری ایجاد نمی‌کردند، او در این راه قدم نمی‌گذاشت: «واقعیت این است که ما اگر نمی‌دانستیم  ارزشی اضافه می‌کنیم، این کار را انجام نمی‌دادیم؛ مگر اینکه احساس کنیم چیزی اصیل داریم، چیزی که کار کند.» پیت متوجه تغییراتی در بافت پوستش شد و نتایج  او را «واقعا شگفت‌زده» کرد.

محصولات نشان تجاری «بو دومن» از تخصص پروفسور پی‌یر‌ــ‌لویی تیسدر (Pierre-Louis Teissedre)، متخصص ترکیبات فنولی انگور و پروفسور ژنتیک نیکلا لوی (Nicolas Lévy) که در حال تحقیق روی پروگریا است، اختلال ژنتیکی بسیار نادری که باعث پیری زودرس کودکان می‌شود، بهره می‌برد.

رویکرد کار از ابتدا تقلید از چرخه ارگانیک طبیعت است و جایی برای زباله وجود ندارد: هر چیزی که دور ریخته می‌شود، برای چیز دیگری تبدیل به غذا می‌شود. بسته‌بندی محصولات هم کاملا دوستدار محیط‌زیست‌اند. مثلا بطری‌های محصولات مجددا قابل استفاده‌اند و درپوش‌های چوبی آن‌ها از بشکه‌های قدیمی شراب ساخته شده‌اند.

محصولات پوستی این نشان تجاری در دو بسته‌بندی لوکس و ضروری به فروش می‌رسند. قیمت شوینده آن در بسته‌بندی لوکس حدود ۵۵ دلار و سرم ضدچروک و مرطوب‌کننده آن حدود ۲۰۰ دلار است.

بیشتر از زندگی