کیف‌هایی که از آزمون زمان سربلند بیرون آمده‌اند

از سن‌لورن تا گوچی، این‌ها کیف‌هایی‌اند که هرگز از مد نمی‌افتند

اگر فکر خرید کیف از طراح جدیدی را درسر دارید، سبکی را در نظر بگیرید که از آزمون زمان سربلند بیرون آمده است- louis vuitton-chanel

وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری در مد می‌شود، هیچ‌چیز مانند کیف‌دستی طراحان بزرگ به چشم نمی‌آید. مورد مناسب را انتخاب کنید، به‌درستی از آن مراقبت کنید، و آن را به‌ نقطه اتکای اصلی کمد لباستان برای بقیه عمر تبدیل کنید. این سرمایه حتی ممکن است کالایی باشد که شما به نسل‌های بعد منتقل می‌کنید، یا چیزی باشد که در نهایت می‌فروشید و حتی ممکن است از آن درآمد کسب کنید.

با این اوصاف، اگر فکر خرید کیف از طراح جدیدی را درسر دارید، قطعا می‌ارزد سبکی را در نظر بگیرید که از آزمون زمان سربلند بیرون آمده است، نه کیفی که صرفا یک فصل شگفت‌انگیز موفقیت را پشت‌سر بگذارد و در نهایت قرار باشد ته کمد خاک بخورد و فراموش شود. برای این کار، بهترین گزینه این است که یا به کلاسیک‌ها نگاه کنید، که برخی از آن‌ها ممکن است بازآفرینی‌های مدرن شده باشند، اما هنوز هم از موج‌های جدید مد روز فاصله دارند؛ یا طرح‌هایی را انتخاب کنید که نقش و رنگ‌ و جنس بی‌زمان دارند و به هیچ مد یا اتفاق یا رویدادی وابسته نیستند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

با بررسی تاریخ چند دهه گذشته خانه‌های مد، به‌سادگی می‌توان ۵۰ کیف را در فهرست ماندگارترین‌ها جای داد. در اینجا چند مورد از بهترین کیف‌های دستی را که بعید است به این زودی‌ها از مد بیفتند و مطمئنا هرگز از داشتن آن‌ها احساس پشیمانی نخواهید کرد، انتخاب کرده‌ایم.

 

لویی ویتون

با کیف زیبای Louis Vuitton Twist MM، که در رنگ‌های متنوع عرضه می‌شود، کمی زرق‌وبرق به هر ظاهری اضافه کنید.

شانل

این کیف‌دستی کلاسیک Chanel ۲.۵۵ سرمایه‌گذاری واقعا خوبی است که هرگز از مد نمی‌افتد و به‌اندازه کافی همه‌کاره است که هم در امور روزانه و هم در برنامه‌های شبانه می‌تواند به کار بیاید.

پرادا

کیف Cleo از بایگانی پروپیمان پرادا تاثیر گرفته است. با ظاهری شیک و کارآمد، سخت نیست که بفهمیم چرا این کیف در میان خبرنگاران و چهره‌های اثرگذار مد در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است.

ژیوانشی

با کیف ۴G Givenchy، که یک بند شانه جداشدنی و تنظیم‌شدنی دارد، انتخابتان را شیک و ساده و بی‌تردید زیبا نگه دارید و از راه‌های متعدد استفاده از آن لذت ببرید.

دیور

فهمیدن دلیل محبوبیت کیف Book Tote دیور دشوار نیست؛ این سبک، که به‌سرعت به یکی از محصولات اصلی این خانه مد تبدیل شد، بهترین راه برای ارتقای سبک لباس روزانه است.

گوچی

کیف هورسبیت گوچی نخستین‌بار در سال ۱۹۵۵ عرضه شد و امروزه همچنان یکی از محبوب‌ترین قطعات این خانه مد است. این طرح با دو بند، یکی چرمی و دیگری پارچه‌ای و رنگی، عرضه می‌شود که قدرت تطبیق‌پذیری بیشتری به شما می‌دهد.

فراگامو

 

ماکسیمیلیان دیویس را به‌دلیل تجسم دوباره آثار کلاسیک خانه مد فراگامو تحسین کرده‌اند. این مجموعه شامل کیف واندا نیز می‌شود؛ کیفی که نخستین‌بار در سال ۱۹۸۸ به افتخار واندا فراگامو، همسر سالواتوره، معرفی شد. دیویس آن را با تناسب‌های هندسی جدیدی بازسازی کرده که در سه شکل در دسترس است: یک شکل افقی برای شبیه شدن به کلاچ، یک شکل مربع عمودی، و یک نسخه کوچک برای عصرها. مدل مربع‌شکل با رنگ مشکی برای اضافه‌شدن به کمد لباسی بی‌زمان و جاودانه انتخابی عالی است.

دولچه و گابانا

کیف سیسیلی دولچه و گابانا در رنگ‌های متنوعی عرضه می‌شود و برای تمام سال مناسب است. شکل زنانه آن به این معناست که می‌تواند با هر ظاهری هماهنگ شود، اما برای حمل روزانه نیز اندازه مناسبی دارد.

بیشتر از مُد و زیبایی