گلدن گلوب؛ با تشدید بحران ایران، پاتریشیا آرکت به ترامپ حمله کرد

«ما اکنون در حال نظاره کشوری هستیم که در آستانه جنگ قرار دارد»

«رئیس جمهوری داریم که تهدید بمباران ۵۲ هدف را توییت می‌کند»- RANDY SHROPSHIRE /GETTY/AFP

پاتریشیا آرکت در یک سخنرانی احساساتی هنگام پذیرش جایزه خود در مراسم گلدن گلوب، از دونالد ترامپ و وضعیت کنونی آمریکا انتقاد کرد.

این بازیگر که برنده جایزه بهترین بازیگر زن در مجموعه‌های کوتاه تلویزیونی - به خاطر نقش خود در سریال «بازی» شد، به خاطر اظهارات سیاسی خود در مراسم اهدای جوایز، مشهور است و مراسم امسال هم از این قاعده مستثنی نبود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

او گفت: «می‌دانم که امشب به شبی به‌یاد‌ماندنی در کتاب‌های تاریخ تبدیل نخواهد شد. ما اکنون در حال نظاره کشوری هستیم که در آستانه جنگ قرار دارد، رئیس جمهوری داریم که تهدید بمباران ۵۲ هدف را توییت می‌کند.»

آرکت ادامه داد: «اکنون مردم برای سفر به مناطق مختلف جهان جان خود را به خطر می‌اندازند و نمی‌دانند این بمب‌ها کجا قرار است منفجر شده و آیا روی سر کودکان آن‌ها خراب خواهد شد، و [در طرف دیگر] کل قاره استرالیا در آتش می‌سوزد. بنابراین من هم که بی‌نهایت عاشق بچه‌هایم هستم، به همه التماس می‌کنم آینده‌ای بهتر برای آنها فراهم کنیم و به همین خاطر باید به التماس و درخواست از هر کسی که می‌شناسیم برویم تا در سال ۲۰۲۰ رای بدهند.»

کمی پیشتر در این مراسم، راسل کرو نیز که «مشغول محافظت از خانواده خود» در آتش‌سوزی‌های وطن‌شان، استرالیاست، جایزه خود را از طریق نوشتن نامه‌ای سوزناک پذیرفت. 

جایزه بهترین فیلم‌ها به نمایشی درباره جنگ جهانی اول با نام «۱۹۱۷» و فیلم کوئنتین تارانتینو «روزی روزگاری در‌هالیوود» به ترتیب در بخش‌های آثار نمایشی و طنز رسید.

در بخش‌های دیگر نیز فیبی والر بریج برنده دو جایزه به خاطر نویسندگی و نقش‌آفرینی در سریال «فلیبگ» شد و هنگام گرفتن جایزه برای بهترین مجموعه تلویزیونی در بخش طنز یا موسیقیایی، جوکی سکسی درباره باراک اوباما گفت.

ریکی جرویس، میزبان مراسم، نیز بلافاصله با جوکی درباره دوست دختر ۲۲ ساله لئوناردو دی‌کاپریو، کامیلا مورون، و شاهزاده اندرو، حضار را شگفت‌زده کرد.

© The Independent

بیشتر از فرهنگ و هنر