واکنش‌ها به تکرار ادعای مجرم سابقه‌دار درباره «مصرف کوکائین و گرایش جنسی» باراک اوباما در برنامه تاکر کارلسن

نشریه‌های بریتانیایی مانند گاردین و تلگراف به شدت از کارلسن انتقاد کردند و ایلان ماسک هم با اشاره به سوابق سینکلر صحت ادعاهای او را زیر سوال ببرد

سینکلر در سال ۲۰۰۹ نیز کتابی تحت عنوان «باراک اوباما و لری سینکلر: کوکائین، سکس، دروغ و قتل؟» منتشر کرده بود-REUTERS/Mike Segar

ساعاتی پس از پخش مصاحبه تاکر کارلسن با یک مجرم سابقه‌دار و طرح دوباره ادعا‌های او درباره «مصرف کوکائین» باراک اوباما و «گرایش جنسی» او، انتقادهاییعلیه این مجری سابق فاکس‌نیوز مطرح شد و برخی هم به ارایه نشدن سند و مدرک در اثبات ادعا‌ها، به عنوان نقطه ضعف مصاحبه اشاره کردند.

روز چهارشنبه، لری سینکلر، یک مجرم سابقه‌دار در گفت‌و‌گو با تاکر کارلسن، مجری سابق فاکس‌نیوز که در اکس (توییتر سابق) منتشر شد، ادعای ۱۵ سال پیش خود درباره اینکه باراک اوباما، رئیس‌جمهوری اسبق آمریکا «کوکائین» مصرف کرده است را تکرار کرد. او به رابطه جنسی با اوباما هم اشاره کرد اما همچنان نتوانست مدرکی در این زمینه ارایه کند.

ایلان ماسک، مالک اکس در واکنش به این ادعا در اظهارنظری در این شبکه اجتماعی نوشت که برای اثبات درستی ادعایی که مطرح می‌شود باید سند و مدرک وجود داشته باشد، در غیر این صورت این‌ها فقط ادعاهایی است که شخصی با سابقه‌ای مشکوک مطرح کرده است. سینکلر بارها به جرم کلاهبرداری زندان رفته است.

پیش‌تر نامه‌ای از اوباما خطاب به دوست‌دختر سابق منتشر شده بود که در آن به «تخیلات درباره رابطه با مردان» اشاره کرده بود اما سینکلر که به دلیل کلاهبرداری و جرم‌های دیگر محاکمه شده و بارها به زندان رفته است، همچنان نتوانست سند و مدرکی درباره ادعای خود ارایه کند.

به گزارش دیلی‌میل، سینکلر مدعی شد که یک راننده لیموزین در سال ۱۹۹۹ او را در شیکاگو با اوباما آشنا کرد. او مدعی است که «اوباما هم با کشیدن کراک آشنا بود و هم با رابطه جنسی با مردان». باراک اوباما در اواخر دهه ۹۰ میلادی سناتور کنگره ایالات‌ متحده از شیکاگو بود.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

سینکلر به کارلسن گفت که می‌دانست اوباما متاهل است اما «ازدواج او دچار مشکل بود».

سینکلر در سال ۲۰۰۹ نیز کتابی تحت عنوان «باراک اوباما و لری سینکلر: کوکائین، سکس، دروغ و قتل؟» منتشر کرده بود.

دیلی‌میل می‌نویسد که سخنگوی دفتر اوباما به درخواست برای اظهارنظر در این زمینه پاسخ نداده است.

اما نشریه‌های بریتانیایی از جمله گاردین و تلگراف، انگشت اتهام خود را در زمینه این مصاحبه به سوی تاکر کارلسون نشانه رفتند. گاردین در مقاله‌ای این ادعا‌ها را مسخره خواند و تماشای این مصاحبه را مشمئز کننده توصیف کرد. نویسنده این مقاله همچنین به تلاش کارلسن برای جذب مخاطب اشاره کرد. تلگراف هم در مقاله‌ای به بی‌بنیان بودن ادعا‌های سینکلر و اینکه پیش‌تر نادیده گرفته شده بود پرداخت.

اما روزنامه دیلی‌میل تلاش کرد حواشی زندگی خانوادگی اوباما را مورد توجه قرار دهد. دیلی‌میل نوشت: ساعاتی پس از ادعای مردی با نام لری سینکلر میشل اوباما، همسر ۵۹ ساله‌ باراک اوباما، در خیابان‌های مادرید، پایتخت اسپانیا، با چهره‌ای درهم و خسته دیده‌ شد. هرچند که خانواده اوباما تاکنون هیچ واکنشی به ادعاهای لری سینکلر نداشته‌اند. 

بیشتر از جهان