پنج ساعت گران‌قیمت در شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن

موضوع کارل لاگرفلد برای دوستداران ساعت نیز جذاب بود، زیرا با وجود لباس‌های اغلب ساده و تک رنگ، ساعت‌های ستاره‌ها بیش‌ازپیش درخشیدند

میشل یئو سفیر قدیمی نشان تجاری ریچارد میل است-AFP-Wrist Aficionado

موضوع شب‌نشینی مد موزه متروپولیتن (Met gala) امسال، «کارل لاگرفلد: خط زیبایی» ادای احترامی به طراح فقید آلمانی بود که سبک شخصی‌اش به اندازه خلاقیت‌هایش برای خانه مد شنل معروف بود.

در حالی که دیدگاه‌های او در مورد همه‌چیز، از بدن زنان گرفته تا ازدواج همجنس‌گرایان، آخرین جشن آنا وینتور، سردبیر ووگ را به جشنی بحث‌برانگیزتر از معمول تبدیل کرده است، این مراسم مثل همیشه تماشایی و بدون هیچ مشکلی برگزار شد. موضوع کارل لاگرفلد برای دوستداران ساعت نیز جذاب بود، زیرا با وجود لباس‌های اغلب ساده و تک رنگ، ساعت‌های ستاره‌ها بیش‌ازپیش درخشیدند.

 سیمو لئو: وچرون کنستانتین اورسیز (Vacheron Constantin Overseas)


به گزارش چاینا مورنینگ پست، هنرپیشه فیلم «شنگ چی و افسانه ۱۰ حلقه» در اینستاگرام خود اعلام کرد که دوناتلا ورساچه از او خواسته بود تا در فرش قرمز مت‌گالا، کت‌وشلوار ابریشمی‌ از این خانه مد بپوشد. کلید جذابیت ظاهری او به‌غیراز سنجاق سینه «تونی+کلوئه گوتال» و زنجیرهای «جیکوب اند کو»، یک ساعت «وچرون کنستانتین اورسیز» بود.

لئو ساعت اسپورت کلاسیک استیل ضدزنگ را با یک بند چرمی سفارشی هماهنگ کرد تا با بقیه لباس‌هایش مطابقت داشته باشد. به گفته «واچ بیس»، این ساعت با موومنت خودکار کالیبر ۵۱۰۰ نشان تجاری سوئیسی، ۲۲ هزار و ۵۰۰ دلار قیمت دارد. مجموعه ساعت اورسیز «وچرون کنستانتین» در سال ۱۹۹۶ به بازار عرضه شد و ساعت لئو از سری تولید مجدد این مدل در سال ۲۰۱۶ است.


میشل یئو: ریچارد میل آرام ۰۷-۰۱ (Richard Mille RM 07-01)


میشل یئو برای تکمیل لباس شب چند لایه‌اش در شب لاگرفلد، مطمئن شد که ساعتی به چشم‌نوازی لباسش به دست ببندد.
به گزارش نشریه جی‌کیو، میشل یئو سفیر قدیمی ریچارد میل است و به ریچارد میل گفته بود که ساعت فقط برای نشان دادن زمان نیست و من با اینکه زنان فقط ساعت‌های کوچک بپوشند، موافق نیستم.
نسخه RM 07-01 که او در مراسم مت‌گالا به دست خود بسته بود، یک «اسنو ستینگ» الماسی (طراحی پیچیده‌ای که جواهرسازی مثل ریچارد میل می‌تواند سنگ‌های مختلف را تا حد امکان نزدیک هم قرار دهد) است.

آیلین گو: ساعت جیبی «آی‌دابلیو‌سی ادای احترام به نسخه پال‌وبر ۱۵۰ ساله» (IWC Tribute to Pallweber Edition 150 Years) و ساعت مچی «آی‌دابلیوسی پورتوفینو اتوماتیک روز و شب» (IWC Portofino Automatic Day & Night 34)

آیلین گو با لباس لک شرابی خانه مد رابرت وون، نه با یک ساعت، بلکه با دو ساعت که هر دو از نشان تجاری آی‌دابلیو‌سی بودند، در مراسم مت گالا حاضر شد. به گفته «ریست‌چک» (Wristcheck)‌، ساعت جیبی گو که در یک قاب طلای ۱۸ عیار 5N قرار دارد و تنها در ۵۰ قطعه تولید شده است، ۶۸ هزار و ۵۰۰ دلار ارزش دارد و جزو مجموعه‌ای است که در سال ۲۰۱۸، ۱۵۰ سالگی ساعت‌ساز سوئیسی را جشن می‌گیرد.

ساعت مچی پورتوفینوی او نیز یک قاب تزئین شده با الماس است که روی عدد شش بعدازظهر علامت پیچیده‌ای برای نشان دادن روز و شب دارد.

جکسون وانگ: کارتیه تانک سینتره اسکلتون (Cartier Tank Cintrée Skeleton)


جکسون وانگ، ستاره چینی سبک موسیقی کی‌پاپ که با کت لویی ویتون، دستکش‌های چرمی و عینک آفتابی تیره و حالتی بی‌تفاوت روی فرش قرمز مت‌گالا ظاهر شد، به‌خوبی به لاگرفلد ادای احترام کرد. ساعت اسکلتون سینتره وانگ، به نسبت بقیه مدل‌های تانک باریک‌تر است و به‌خوبی روی مچ دست می‌نشیند. این ساعت دارای کالیبر 9917 MC داخلی کارتیه است که به‌صورت دستی کوک می‌شود و به گفته «ریست‌چک»، مهره تنظیم آن یک ست تاج نفیس با یاقوت کبود است و عقربه‌های شمشیری شکل استیل آبی دارد. قیمت این ساعت بین ۶۴ هزار دلار تا ۸۰ هزار دلار آمریکا است.

که هوی کوان: امگا اسپیدمستر ۵۷.۵ (5. Omega Speedmaster ’57)


چهره خندان که هوی زمانی که با کت‌وشلوار دیور خط‌دار، دستکش‌های مشکی و عینک آفتابی به سبک کارل لاگرفلد روی فرش قرمز ظاهر شد، جدی بود. ساعت کلاسیک امگا اسپیدمستر حرکت جسورانه‌ای برای این بازیگر برنده اسکار بود که پس از سال‌ها دوری دوباره در کانون توجه قرار گرفته است.

بیشتر از مُد و زیبایی