مهمانی شام با ترکیب «غذا و برهنگی»

تقاضیان شرکت در این مهمانی‌های ویژه، از قبل بررسی می‌شوند تا راحتی و آرامش مهمان‌ها تضمین شود

در یکی از تازه‌ترین مهمانی‌های برهنه‌ای که فیود برگزار کرد، موضوع عادت ماهانه و نقاشی با خون مطرح شد-instagram/lihi_be

پیدا کردن لباس مناسب برای پوشیدن در یک مهمانی شام می‌تواند حتی برای شیک‌پوش‌ترین افراد با یک کمد پر از لباس هم چالش‌برانگیز باشد. یافتن تعادل کامل بین راحتی و شیک‌پوشی هرگز آسان نیست؛ اما اگر به یک مهمانی شام خاص در نیویورک دعوت شده‌اید، لازم نیست نگران این معمای همیشگی باشید؛ تجربه شام «فیود»​​(Füde)، شامل دور هم جمع شدن با تعدادی غریبه همفکر برای یک وعده غذایی است که در آن همه برهنه خواهید بود.

مقاله‌ای در نیویورک‌تایمز، به جزئیات بیشتری در مورد تجربه شام ​​«فیود» که با بازی با واژه‌های انگلیسی «غذا» و «برهنگی» خلق شده است، می‌پردازد و اینکه چه چیزی باعث شده است که مردم در آن شرکت کنند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

 چارلی آن مکس این مجموعه را ایجاد کرد و وبسایت او مملو است از دستورغذاهایی که بسیاری از آن‌ها با عکس مدل‌های برهنه‌ای که ظروف غذا را در نقاط خاصی نگه داشته‌اند، نشان داده شده‌ است.

همانطور که تایمز اشاره می‌کند، مکس چند مهمانی برهنه در مناسبت‌های مختلفی برگزار کرده است. مهمانی‌های او که البته برای شرکت در آن باید پول پرداخت، هر یک موضوع و حال‌وهوای خاصی دارند. در یکی از تازه‌ترین مهمانی‌های برهنه‌ای که فیود برگزار کرد، موضوع عادت ماهانه و نقاشی با خون مطرح شد و مهمان‌ها درباره آن با هم حرف زدند.

متقاضیان شرکت در این مهمانی‌های ویژه، از قبل بررسی می‌شوند تا راحتی و آرامش مهمان‌ها تضمین شود. ظاهرا مهمانی‌های شام فیود همیشه با ظرفیت کامل پر شده‌اند، بنابراین واضح است که علاقه‌ای به این نوع غذاخوری وجود دارد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by @thefudeexperience

وبسایت فیود درباره این نوع غذا خوردن دسته‌جمعی توضیح داده است: «غذاهای مغذی گیاهی با تمرین برهنگی ترکیب‌ می‌شود و کیمیایی از گرامیداشت خالص‌ترین «خویشتن» ما ایجاد می‌کند. در این محیط امن و حمایتی، می‌توانید کاملا با ژرفای خویشتن خویش ارتباط برقرار، و آن را کشف کنید.

این برنامه فقط در غذا خوردن خلاصه نمی‌شود و مکاشفه‌ای با بدن برهنه است که با تمرین تنفس، طراحی‌شده برای بیدار کردن حواس و ارتباط با بدن،‌ آغاز می‌شود.

سپس غذاهای گیاهی روی میز آورده می‌شود. یک کارشناس تاریخ هنر، درباره ردیابی برهنگی و بدن در طول تاریخ برای مهمان‌ها صحبت خواهد کرد. مضامین مربوط به دوره رنسانس و نوزایی، از بحث‌هایی است که در این مهمانی شام مطرح می‌شود.

در طول صرف وعده غذایی، گفت‌وگو و بحث درباره موضوعاتی مرتبط با بدن در هنر، تولد دوباره و نوزایی شخصی ادامه خواهد داشت.

صاحبان این غذاخوری می‌گویند لازم نیست هیچ تجربه قبلی در مورد برهنگی داشته باشید. همچنین، ورود برای افرادی با انواع بدن‌ها، از هر اندازه سن و جنس، آزاد است؛ به این شرط که بالای ۱۸ سال باشید.

از مهمان‌ها خواسته ‌می‌شود که با ذهن و قلبی باز به سر میز غذا بروند و آماده باشند که لباس‌های خود را درآورند و موانع و محدودیت‌ها را کنار بگذارند.

 شرکت در این مهمانی شام ۸۸ دلار هزینه ‌دارد.

بیشتر از زندگی