مد موی بهار امسال: فر موهایتان را صاف نکنید

 فرم و اندازه فر موها در مد امسال، دقیقا به اندازه دهه ۸۰ نیست و معمولا درشت‌تر یا کمی صاف‌ترند و بیشتر فرمی از یک موج مارپیچ را نشان می‌دهند

موی فر برخلاف زیبایی‌ که دارد، برای کسانی که هر روز با آن سر‌و‌کله می‌زنند یک دغدغه جدی‌ است-Canva

این روزها به لطف رسانه‌‌های اجتماعی مخصوصا تیک‌تاک که روش‌های متعدد مراقبت از موی فر را آموزش می‌دهند، بسیاری از افراد با جعد موهایشان آشتی کرده‌اند، اما اگر دلتان می‌خواهد بیشتر به مد روز پایبند باشید، بهتر است این آموزش‌ها را به‌خوبی یاد بگیرید، زیرا به نظر می‌رسد در بهار امسال، مدل‌های مو به سمت مد موی فر طبیعی که در دهه ۸۰ میلادی به اوج خود رسیده بود، بازمی‌گردد.

موی فر برخلاف زیبایی که دارد، برای کسانی که هر روز با آن سروکله می‌زنند یک دغدغه جدی محسوب می‌شود. شاید یکی از بهترین مصادیق «مرغ همسایه غاز است» همین موی فر باشد. افراد با موی صاف، آرزویش را دارند و چه بسا که با استفاده از روش‌های موقت و نیمه دائمی سعی می‌کنند موهایشان را مجعد کنند، در حالی که صاحبان موی طبیعی فردار، از مراقبت‌های آن خسته می‌شوند و به‌دنبال صاف کردن آن‌اند.

البته فرم و اندازه فر موها در مد امسال، دقیقا به‌اندازه دهه ۸۰ نیست و معمولا درشت‌تر یا کمی صاف‌ترند و بیشتر فرمی از یک موج مارپیچ را نشان می‌دهند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

همچنان به این مد جدید اعتماد ندارید؟ نیکول کیدمن را به خاطر بیاورید. این هنرپیشه استرالیایی که در اولین سال‌های حضورش در سینما، به‌واسطه فر ریز موهایش شناخته می‌شد، در سال‌های اخیر کمتر با آن مدل مو دیده شده است، اما در عکس‌هایی که اخیرا در حساب کاربری اینستاگرام خود منتشر کرده‌، موهایش را با فرم امروز‌، حالت‌دار و مجعد، آراسته است.


بلا حدید نیز اخیر در لاس وگاس موهایش را با ظاهر خیس فر کرده بود و امیلی راتاکوفسکی در چندین پروژه عکاسی با موهای فر درشت ظاهر شد.

برای اینکه فر موهایتان را زیبا و طبیعی نگه دارید، به کمی مراقبت جدی‌تر نیاز دارید. از آنجایی که موی فر اغلب خشک است، استفاده از ماسک‌های نرم‌کننده و روغن‌های مو به شما کمک می‌کند که فر موهایتان شیک‌تر به چشم بیاید. هرچند برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید، زمان لازم است، اما واقعا ارزشش را دارد.

اگر در دسته کسانی که موهای صافی دارند و به موی فر علاقه‌مندند، قرار دارید، می‌توانید با استفاده از ابزارهای حرارتی پیچش مو، آن‌ها را حالت دهید. برای این کار نیز از اسپری‌های محافظ مو در برابر حرارت استفاده کنید تا موهایتان آسیب نبینند.

بیشتر از مُد و زیبایی