جدیدترین مدل کت‌دامن به انتخاب شاهزاده خانم ولز

مجموعه‌های اردم مورالی‌اوغلو همیشه غرق در تاریخ و سنت‌های درباری‌اند

کت‌دامن شاهدخت ولز تا تابستان آینده در فروشگاه‌ها عرضه نخواهد شد-Jordan Pettitt / POOL / AFP

کیت میدلتون معمولا تمایل دارد برای موقعیت‌های رسمی انتخاب‌های مد محتاطانه‌ای داشته باشد و اغلب کت‌دامن‌های خود را از کارهای کاترین واکر، الکساندر مک‌کویین و امیلیا ویکستد انتخاب می‌کند؛ اما این هفته یک کت‌دامن شیک خانه مد اردم را در مرکز توجه دوستداران مد قرار داد.

شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون از جمله اعضای خانواده سلطنتی بودند که این هفته در مراسم سالانه کشورهای مشترک‌المنافع در کلیسای وست مینستر حضور داشتند. شاهدخت ولز برای این مراسم، سلیقه مد خود را با پوشیدن یک کت‌دامن از مجموعه پیش از پاییز خانه مد اردم که حداقل تا ماه اوت ۲۰۲۳ برای خرید در دسترس نخواهد بود، به نمایش گذاشت.

مجموعه‌های اردم مورالی‌اوغلو همیشه غرق در تاریخ و سنت‌های درباری‌اند و کیت در گذشته لباس‌های اردم را در سفرهای سلطنتی و مهمانی‌های شام پوشیده بود.

این کت‌دامن طرح‌دار بخصوص هم با رنگ آبی سرمه‌ای و نقش‌های ریز سفید که به لطف کمر تنگ کت که در ادامه به لبه‌ای چین‌دار و دامنی گشاد منتهی می‌شد، ظاهری چشمگیر داشت. مجموعه پیش از پاییز نشان اردم از کاغذدیواری‌ها و تودوزی‌های خانه‌های ویکتوریایی الهام گرفته شده است و مثل اغلب طرح‌های اردم شیک و زیبا است.

کیت ظاهر خود را با یک کلاه سرمه‌ای لبه پهن با پاپیونی زیبا در یک‌ طرف آن، کفش پاشنه‌بلند نوک‌تیز آبی سرمه‌ای از جیانویتو‌ روسی و یک جفت دستکش آبی سرمه‌ای مشابه تکمیل کرده بود. او همچنین یک جفت گوشواره قطره‌ای از یاقوت کبود و الماس را که متعلق به شاهزاده خانم دایانا بود و کاملا با حلقه نامزدی‌اش هماهنگی داشت و نیز سنجاق‌سینه شاهزاده ولز را به عنوان جواهرات استفاده کرده بود.

بیشتر از مُد و زیبایی