مجله بریتانیایی:‌ رونالدو داخل و خارج از زمین فوتبال در عربستان سعودی خوشحال است

در ریاض به کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز به چشم خانواده سلطنتی نگاه می‌شود

کریستیانو رونالدو در ۳۷ سالگی پردرآمدترین ورزشکار جهان است ـ AFP

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی باشگاه النصر عربستان و شریک زندگی‌اش جورجینا رودریگز عاشق زندگی در عربستان‌اند و به عنوان خانواده سلطنتی دیده می‌شوند.

به گزارش دیلی میل، رونالدو ۳۷ ساله در اوایل ماه جاری پس از امضای قرارداد خیره‌کننده ۱۷۵ میلیون دلاری با تیم النصر عربستان سعودی به این کشور نقل مکان کرد. پس از آن، این زوج عکس‌هایی از خودشان در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارند و به نظر می‌رسد که از زندگی در ریاض رضایت دارند.

مجله بریتانیایی تاتلر Tatler به زندگی مجلل رونالدو در عربستان سعودی پرداخته است. این مجله نقل قول‌هایی از پیر مورگان دارد که فاش می‌کند ستاره پرتغالی عاشق زندگی در این کشور خاورمیانه شده است.

مورگان که پیش از این با یک مصاحبه جنجالی منجر به جدایی رونالدو از منچستریونایتد در ماه نوامبر شد، به مجله تاتلر گفت: «به لطف گفتگوی ما، رونالدو بزرگ‌ترین قرارداد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال را امضا کرد و اکنون در سن ۳۷ سالگی پردرآمدترین ورزشکار جهان است.»

او افزود: «رونالدو همان کاری را انجام می‌دهد که در طول دوران حرفه‌ای‌اش انجام داده است. این نگاه حرفه‌ای باعث برتری او نسبت به لیونل مسی است. او خودش را در یک کشور جدید و لیگ جدید به چالش می‌کشد، آن هم در زمانی که فوتبال در خاورمیانه در حال اوج گرفتن است. ما در جام جهانی قطر دیدیم که مراکش به نیمه نهایی رسید و عربستان سعودی برنده نهایی یعنی آرژانتین با حضور مسی را شکست داد.»

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

مورگان همچنین در گفتگوی خود اضافه کرد: «باشگاه النصر پیشنهاد خیره‌کننده‌ای به رونالدو ارائه کرد و فکر می‌کنم این موضوع چالش جدیدی در عرصه فوتبال محسوب می‌شود. حضور در یک منطقه جدید پس از پشت سر گذاشتن بحران‌های حرفه‌ای واقعا برای رونالدو جذاب بود.»

در بخش دیگری از این گفتگو وقتی از مورگان پرسیده شد که آیا رونالدو خوشحال است یا خیر، او پاسخ داد: «قطعا. من چند بار با او صحبت کرده‌ام و فهمیده‌ام که او کاملا آنجا را دوست دارد. رونالدو در داخل و خارج از زمین بازی خوشحال است.»

بنا بر آنچه نشریه تاتلر نوشته، رونالدو، شریک زندگی‌اش و پنج فرزندشان از زمان نقل مکان به ریاض تبدیل به یک موضوع هیجان‌انگیز برای شهر شده‌اند. آنها زندگی مجللی دارند و در یک سوئیت با ۱۷ اتاق در هتل «چهارفصل» ریاض سکونت دارند.

گفته می‌شود که زندگی آنها در هتل چهارفصل بیش از ۲۵۰ هزار پوند در ماه هزینه دارد. این ساختمان منظره‌ای دیدنی از ریاض دارد و با فروشگاه‌های برندهای مشهوری از جمله گوچی و لویی ویتون احاطه شده است.

در کنار حضور رونالدو در زمین فوتبال، جورجینا رودریگز نیز در صحنه اجتماعی عربستان سعودی موفق بوده است. او در عربستان سعودی طرفداران زیادی دارد و به نظر می‌رسد که به عنوان یک نماد در نظر گرفته می‌شود. این مدل ۲۸ ساله هفته گذشته در مراسم جوایز جوی Joy Awards در‌ ریاض حضور یافت. این مراسم به عنوان گرامیداشت هنرمندان عرب شناخته می‌شود و‌ شریک زندگی کریستیانو رونالدو که در عربستان حضور دارد نیز مهمان افتخاری این مراسم بود.

بیشتر از فوتبال