راموس، بوسکتس و کانته؛ صیدهای جدید النصر پس از رونالدو

برخی خبرها حاکی از امضای قرارداد رونالدو در روزهای آینده و پیوستن دیگر ستاره‌ها به النصر است

حالا النصر سراغ ستاره سابق رئال مادرید رفته است. سرخیو راموس همبازی سابق رونالدو در رئال مادرید و بازیکن کنونی پاری‌سن‌ژرمن نیز قدمی دیگر به توافق با النصر نزدیک شد - BENJAMIN CREMEL / AFP

این‌طور که به نظر می‌رسد قرارداد رونالدو با النصر عربستان سعودی تا روزهای آینده نهایی می‌شود. برخی خبرها حاکی از آن است که رونالدو قراردادش با النصر را اول ژانویه امضا می‌کند، اما در کنار خبرهای مربوط به پیوستن این بازیکن به النصر، اکنون خبرهایی از مذاکره مسئولان این تیم برای جذب هم‌بازی‌های سابق کریستین رونالدو شنیده می‌شود.

حالا، النصر سراغ ستاره سابق رئال مادرید رفته است. سرخیو راموس، همبازی سابق رونالدو در رئال مادرید و بازیکن کنونی پاری ‌سن‌ـ‌‌ژرمن، نیز یک قدم دیگر به توافق با النصر نزدیک شد. هرچند به خدمت گرفتن این بازیکن کمی سخت‌تر از رونالدو است و به نظر می‌رسد پاری سن‌ـ‌ژرمن به‌راحتی رضایت‌نامه او را صادر نکند، ولی خبرها حاکی از مذاکره مدیران تیم النصر با این بازیکن در مادرید است. این در حالی است که سرخیو راموس تا تابستان سال آینده با پاری ‌سن‌ـ‌‌ژرمن قرارداد دارد.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

از سوی دیگر، انگولو کانته با پایان قراردادش با چلسی، اکنون گزینه النصر عربستان را هم پیش روی خود می‌بیند. این ملی‌پوش فرانسوی امسال با مصدومیت دست‌وپنجه نرم کرد و به همین دلیل، به نظر می‌رسد با پایان قراردادش در تابستان آینده، استمفورد بریج را ترک کند، اما النصر برای به دست آوردن او باید با بارسلونا و احتمالا خود چلسی رقابت کند، رقبایی که احتمال همبازی شدن کانته با رونالدو را کمتر می‌کنند. به گزارش فوت مرکاتو، ترجیح کانته ادامه حضور در شهر لندن است، اما پیشنهادی اغواکننده و احتمال هم‌تیمی شدن با رونالدو می‌تواند مسیر کانته را تغییر دهد.

سرخیو بوسکتس، بازیکن دیگری است که النصر برای شروع یک فصل رویایی نیاز دارد. این هافبک ۳۴ ساله بارسلونا و تیم ملی اسپانیا چندی پیش در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است. اکنون ژاوی به او پیشنهاد کرده است که در بارسلونا بماند، اما او نیز در رادار خرید النصری‌ها قرار گرفته است. به گزارش رسانه‎‌های اسپانیایی، بوسکتش فعلا عجله‌ای برای تصمیم‌گیری ندارد و به‌زودی بین ادامه حضور در بارسلونا، پیوستن به النصر یا گزینه سوم، یکی را برای تابستان انتخاب خواهد کرد.

عناد الرشید، خبرنگار سعودی، نیز در توییترش خبر داد که رونالدو پیشنهاد النصر را پذیرفته است و همه‌چیز عالی پیش می‌رود. او نیز مدعی شد که رونالدو پس از سال نو میلادی به عربستان سعودی می‌‌رود تا قرارداد بعدی‌اش را در خاورمیانه امضا کند.

به گزارش دیلی‌میل، رونالدو در صورت قبول پیشنهاد النصر، قرار است سالانه ۶۲ میلیون پوند درآمد داشته باشد، در حالی که با حق پخش و سایر اسپانسرها ممکن است این رقم به حدود ۱۷۳ میلیون پوند در سال نیز برسد.

 

بیشتر از فوتبال