لوکا مودریچ از آینده خود در تیم کرواسی می‌گوید

این بازیکن ۳۷ ساله هنوز می‌تواند در مسابقات مهم دیگری شرکت کند

مودریچ: دست‌کم تا لیگ ملت‌ها گام‌به‌گام ادامه می‌دهم و بعد بینیم چه خواهد شد - AFP

لوکا مودریچ تایید کرد در پی آخرین بازی در جام‌جهانی، خود را از بازی‌های بین‌المللی بازنشسته نمی‌کند اما در حال حاضر مطمئن نیست آیا تا مسابقات یورو ۲۰۲۴ برای کرواسی بازی می‌کند یا نه.

این بازیکن ۳۷ ساله خط میانی در پیروزی ۲-۱ کرواسی در برابر مراکش، کاپیتان این تیم بود. به این ترتیب کرواسی که چهار سال پیش در جام جهانی روسیه، به مقام دوم دست یافته بود، جام جهانی قطر را هم با مقام سوم به پایان برد.

مودریچ که به رکورد ملی ۱۶۲ بار کاپیتانی دست یافت، در حال سبک سنگین کردن بازی در آلمان برای یورو ۲۰۲۴ است اما قول داد در بازی‌های نهایی لیگ ملت‌ها در ماه ژوئن حضور داشته باشد. کرواسی، اسپانیا، ایتالیا و هلند چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی این مسابقات‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

این بازیکن باشگاه رئال مادرید خوشحال بود که کرواسی جام‌جهانی را با قرار گرفتن در میان سه تیم برتر به پایان رساند. کرواسی در نیمه‌نهایی از آرژانتین شکست خورد.

او به بی‌این اسپرتز (BeIn Sports) گفت: «این مدال برای ما، برای من، برای کشورم، برای تیم ملی کرواسی خیلی مهم است.»

«ما با این مدال ثابت کردیم کرواسی در جهان فوتبال نقش مهمی بازی می‌کند. ما با دست پر از قطر می‌رویم.»

«در آینده چه خواهم کرد؟ نمی‌دانم آیا در آلمان خواهم بود یا نه؛ باید گام‌به‌گام حرکت کنم. از تیم ملی لذت می‌برم و خوشحالم.»

«فکر می‌کنم همچنان می‌توانم کارایی بالایی داشته باشم و می‌خواهم تا لیگ ملت‌ها ادامه دهم. بعد از آن، وقت بیشتری دارم تا در مورد مسابقات یورو فکر کنم.»

«الان دست‌کم تا لیگ ملت‌ها گام‌به‌گام ادامه می‌دهم و بعد بینیم چه خواهد شد.»

© The Independent

بیشتر از فوتبال