‎⁨بازدید شاه چارلز و ملکه کامیلا از قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی جهان در ولز

 شاه و ملکه با اولین تیم زنان و جوانان رکسام ملاقات کردند و عکس یادگاری گرفتند

مقام‌های محلی در زمین استادیوم ریس‌کورس از شاه چارلز سوم و ملکه همسر، کامیلا، استقبال کردند- facebook/ @theroyalfamily

اعضای ارشد خانواده سلطنتی بریتانیا روز جمعه، ۹ دسامبر، از مجموعه ورزشی فوتبال در رکسام، واقع‌در شمال ولز، بازدید کردند تا در جریان جدیدترین تغییرات این مجموعه فوتبال قرار گیرند که رایان رینولدز، هنرپیشه کانادایی-آمریکایی و راب مکلهنی، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی، در سال ۲۰۲۱ در مالکیت آن شریک شدند.

مقام‌های محلی در زمین استادیوم ریس‌کورس از شاه چارلز سوم و ملکه همسر، کامیلا، استقبال کردند و آن‌ها از طریق تونل ورود بازیکنان به زمین چمن مجموعه وارد شدند.

نشریه پیپل درباره بازدید شاه چارلز و کامیلا از رکسام نوشت که رینولدز و مکلهنی که آنان را همراهمی می‌کردند، باشگاه فوتبال ولز را در سال ۲۰۲۱ با هدف خریداری بنایی «تاریخی، اما چالش‌برانگیز» خریدند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

وب‌سایت فوتبال‌هیستوری (Football history) درباره مجموعه فوتبال رکسام چنین نوشت: «باشگاه رکسام یک مجموعه ورزشی فوتبال حرفه‌ای در ولز است و تیم فوتبال آن در لیگ ملی ولز رتبه پنجم را دارد. این مجموعه در سال ۱۸۶۴ تاسیس شده و قدیمی‌ترین باشگاه در ولز و سومین باشگاه حرفه‌ای فوتبال در جهان است، اما استادیوم این تیم، ریس‌کورس، قدیمی‌ترین استادیوم بین‌المللی فوتبال در جهان است که همچنان استفاده می‌شود.»

پس از گشت‌وگذار در مجموعه و گفت‌وگو با اعضای ارشد باشگاه، شاه و ملکه با اولین تیم زنان و جوانان رکسام ملاقات کردند و عکس یادگاری گرفتند.

بازدید شاه و ملکه از استادیوم ورزشی رکسام دقیقا یک روز بعد از انتشار اولین قسمت سریال «هری و مگان» اتفاق افتاد که در آن دوک و دوشس ساسکس از نحوه آشنایی، داستان عشقشان و کناره‌گیری از وظایف سلطنتی‌شان صحبت کرده بودند و به نظر نمی‌رسید هیچ‌کدام از آن‌ها تحت تاثیر این مجموعه مستند تلویزیونی روز خوبی داشته باشند.

شاهزاده هری و مگان مارکل در جدیدترین حضورشان در رسانه‌ها، با سریال مستند «هری و مگان» بار دیگر در مرکز اخبار خاندان سلطنتی قرار گرفتند. هرچند هنوز تنها یک قسمت از این سریال در شبکه نت‌فلیکس پخش شده است، ظاهرا شاه چارلز تمایل چندانی به پیگیری آن ندارد. باید دید خاندان سلطنتی بریتانیا چه واکنش‌هایی به قسمت‌های بعدی این مجموعه تلویزیونی نشان می‌دهند.

بیشتر از زندگی