لاک مخملی؛ تزئین ناخن با جادوی مغناطیس

این کار با استفاده از نوعی لاک مخصوص و تحت اثر آهنربا روی آن انجام می‌شود که جهت قرارگرفتن ذرات براق را کنترل می‌کند

یک متخصص ناخن کار این قدرت را دارد که تنها با استفاده از چند ابزار ساده لحظه شگفت‌انگیزی برای شما خلق کند. وقتی‌که ناخن‌های نامرتب و گاهی کج‌ومعوجتان را پس از پایان کار تروتمیز و مرتب می‌بینید زمان آن است که تصمیم بگیرید آیا می‌خواهید این زیبایی را با لاک ناخن تکمیل کنید یا نه. خبر خوش این است که دامنه انتخاب هر روز برای طرفداران لاک ناخن وسیع‌تر می‌شود.

 اگر طرح فرانسوی ناخن، لاک و طرح موردعلاقه شما تا به الان بوده است، شاید بد نباشد نیم‌نگاهی هم به طراحی‌های جدیدتر و حتی کمی جسورانه‌تر داشته باشید مانند لاک‌های مخملی که این روزها بسیار پرطرفدار شده‌اند.

جادوی مغناطیسی!

برق ظریفی که از آن حرف می‌زنیم، یک برق ناخن ساده نیست، بلکه درخششی کامل است. برای این‌که این سبک را بهتر بفهمید و چگونگی اعمال آن روی ناخن‌هایمان را یاد بگیرید، نکاتی که در ادامه این مطلب می‌آیند را بخوانید. 

به چه‌چیزی می‌گوییم ناخن‌های مخملی؟

قبل از هرچیز، باید بدانید واقعا مخملی در کار نیست. همه این‌ها یک توهم بصری است، و در واقع سطح ناخن، صاف و تک‌بعدی است. ناخن‌های مخملی اثر نوع خاصی از فرمول لاک است که به ناخن ظاهر براق و مخملی می‌دهد. این کار با استفاده از نوعی لاک مخصوص و تحت اثر آهنربا روی آن انجام می‌شود که جهت قرارگرفتن ذرات براق را کنترل می‌کند و در نهایت چیزی شبیه مخمل روی ناخن ظاهر می‌شود. این نوع از مانیکور به‌نوعی حاصل بازی نور و بازتاب آن از لاک مغناطیسی است. 

چطور ناخن‌هایمان را مخملی کنیم؟

مانیکور مخملی برخلاف بسیاری از مدل‌ها یا تکنیک‌های پیچیده مانیکور، کار ساده‌ای است و خودتان به‌راحتی از پس آن برمی‌آیید. برای این کار می‌توانید از لاک-ژل مغناطیسی یا لاک معمولی‌ای که اثر مغناطیسی دارد، استفاده کنید. یک لایه لاک پایه بزنید و روی آن، اولین لایه لاک مغناطیسی را پخش کنید. حالا وقت آن است ابزار مغناطیسی مانیکور را که یک آهنربا به آن متصل است، دورتادور ناخن خود نگه دارید تا جلوه‌ مخملی تکمیل شود. 

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

برای اینکه ماندگاری مانیکور مخملی خود را به حداکثر برسانید، یادتان باشد که در هر لایه‌ای که لاک مغناطیسی می‌زنید، آهنربا را در همه نقاط اطراف ناخن خود نگه‌دارید تا اثر براقی که می‌خواهید به‌دست آورید. همچنین مهم است که برای ناخن‌ها، یکی‌یکی این فرایند را انجام دهید، زیر تا وقتی که لاک مرطوب است، می‌توان از آهنربا استفاده کرد. 

چیزی که درمورد این مدل مانیکور جذاب است، تغییرات رنگ و طرح با تاکیدهای متفاوت آهنرباست. مثلا می‌توانید آهنربا را فقط یک سمت ناخنتان نگه‌دارید. به این ترتیب، کمک می‌کنید تعدادی از ذرات براق یک سمت ناخنتان جمع شوند و با این کار یک حالت سایه‌روشن ایجاد می‌کنید. می‌بینید چقدر دستتان برای طراحی‌های متفاوت باز است؟

لاک-ژل بهترین و ماندگارترین مانیکور مخملی را به شما می‌دهد؛ اگر بلدید در خانه لاک-ژل بزنید، که خوش به‌حالتان، و اگر به آرایشگاه می‌روید، حتما درخواست کنید این کار را با ژل ناخن برایتان انجام دهند. 

اگر مدت‌زمان انجام مانیکور برایتان مهم است، بد نیست بدانید مانیکور مخملی از یک مانیکور سنتی زمان بیشتری می‌طلبد. زیر برای اینکه به زیبایی مخملی مد نظرتان برسید، بعد از هر لایه لاک، زمانی را صرف تنظیم آن با آهنربا خواهید کرد؛ اما اگر با لاک معمولی این کار را انجام دهید، چندان وقتتان را نخواهد گرفت. 

بیشتر از مُد و زیبایی