انتشار عکس جنجال‌ برانگیز دیگری از بازیگران سریال فرندز

خوشی از این بیشتر مگر داریم

کارتنسی کاکس و متیو پری بازیگران سریال محبوب فرندز- Kevin Winter AFP

این زوج نقش مونیکا گلر و چندلر بینگ را بازی کرده بودند. آن‌ها عاشق هم می‌شوند، ازدواج می‌کنند، و سرپرستی یک جفت دوقلو را می‌پذیرند.

کاکس این عکس را روز پنجشنبه در اینستاگرام منتشر کرد و کاری کرد که طرفداران این مجموعه، بار دیگر پس از مدت‌ها انتظار، این دو را در کنار یکدیگر ببینند.

کاکس در زیر عکس نوشت: «حدس بزنید امروز ناهار را با چه کسی خوردم... خودم می‌دانم!! خوشی از این بیشتر هم مگر داریم؟ #دوستان_واقعی»

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Guess who I had lunch with today....I KNOW!! Could I BE any happier? #realfriends

A post shared by Courteney Cox (@courteneycoxofficial) on

او در نوشته‌اش از دو تکیه‌ کلام معروف شخصیت این دو نفر در فرندز استفاده کرد.

طرفداران این مجموعه بیش از دو میلیون بار این خودعکس (سلفی) را پسند زده‌اند و هزاران نظر زیر آن نوشته‌اند.

هم‌بازیان دیگر این زوج نیز از دیدن این خودعکس و دیدار آن دو، به هیجان آمدند. لیزا کودرو که نقش فیبی بافِی را بازی می‌کرد، نوشت: «خوش به حال و احوالتان. #آدم‌های_نازنین.»

جنیفر انیستون نیز که در آن مجموعه کمدی موقعیت که از شبکه ان بی سی پخش می‌شد، نقش ریچل گرین را بازی می‌کرد، زیر این عکس نوشت: «متی!! بچه‌ها دوستتان دارم.»

البته این اولین باری نیست که چشم‌مان در صفحات اینستاگرام به دیدار دوباره بازیگران «فرندز» روشن می‌شود.

ماه پیش، انیستون اولین عکس صفحه اینستاگرامش را به خودعکسی با همه هم‌بازیان سابقش در فرندز اختصاص داد و فضای مجازی را به لرزه درآورد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Aniston (@jenniferaniston) on

در آن عکس، انیستون در کنار کاکس، پری، کودرو، دیوید شویمر (در نقش راس گلر) و مت لِبلان (در نقش جویی تریبیانی) ایستاده است.

او زیر عکس نوشته بود: «حالا  دیگر در اینستاگرام هم فرندز (دوست) شدیم. سلام اینستاگرام.»

انیستون هم‌چنین در چند هفته‌ اخیر اعلام کرده است که دارد با هم‌بازیان سابقش در فرندز، «کار مشترکی انجام می‌دهند»، و بدین ترتیب، هواداران را در خماری گذاشته است.

انیستون ماه پیش در برنامه «الن شو» شرکت کرد و مجری آن برنامه، الن دی‌جنرس، از او پرسید: «خب، سؤال این بیننده و همه ما از تو این است که آیا قرار است دوباره دور هم جمع شوید یا نه؟»

آن بازیگر پاسخ داد: «یعنی دوباره به همان ترتیب قبل؟ نه. ببین، خیلی دلمان می‌خواهد یک اتفاقی بیفتد، ولی نمی‌دانیم دقیقاً چه اتفاقی. برای همین است که داریم سعی‌مان را می‌کنیم. داریم تلاش می‌کنیم یک اتفاقی را رقم بزنیم.»

این نوشته برگردان فارسی از مقالات منتشر شده دیگری است و منعکس کننده دیدگاه سردبیری روزنامه ایندیپندنت فارسی نمی باشد.

 

© The Independent

بیشتر از زندگی