پرونده عجیب اخاذی از پل پوگبا با همکاری برادرش

اعتراف‌های غیرمنتظره ماتیاس پوگبا علیه ستاره تیم ملی فرانسه از یک اتفاق عجیب پرده برداشت

رسانه‌های ایتالیایی هم خبر دادند که تهدیدها علیه پوگبا در تورین و زمین تمرین یوونتوس هم ادامه داشته است - AFP

ماتیاس پوگبا، برادر پل پوگبا، ستاره تیم ملی فرانسه و یوونتوس، شنبه شب با انتشار یک ویدیو در رسانه‌های اجتماعی، جنجال بزرگی به پا کرد. او مدعی شد که به‌زودی درباره برادر مشهورش، پل پوگبا، اطلاعاتی منتشر خواهد کرد.

بازیکن سابق تیم ملی گینه گفت: «مردم فرانسه، انگلستان، ایتالیا و اسپانیا و به عبارتی جهان، درست مثل هواداران برادر من و همان‌طور هواداران فرانسه و یوونتوس، همبازی‌های برادر من و اسپانسرهای او باید برخی چیزها را بدانند. بعد از اینکه آن‌ها مطلع شدند، مشخص می‌شود که آیا او شایسته تمجید، عشق و احترام است؟ آیا او لیاقت جایگاهش در تیم ملی فرانسه و بازی در جام جهانی را دارد؟ آیا او شایسته بازی در یوونتوس است؟»

بعد از این تهدید به افشاگری ماتیاس پوگبا، خبر رسید که پل پوگبا به پلیس خبر داده است که یک گروه تبهکار در ماه مارس در پی اخاذی از او بوده‌اند.

Read More

This section contains relevant reference points, placed in (Inner related node field)

فیلیپ اوکلر، روزنامه‌نگار تحقیقی فرانسوی، گفت: «پوگبا یک بازیکن مشهور و ثروتمند است، ولی غریبه‌ها از او اخاذی نمی‌کنند. این فردی نبوده است که او را از دور ببیند و بخواهد به ثروتش دست پیدا کند.»

او درباره پشت پرده این ماجرا گفت: «پلیس فرانسه نکاتی را درباره این ماجرا فاش کرده است. پل در ماه مارس از منچستر به فرانسه رفت تا با خانواده‌اش ملاقات کند. کلمه‌ای که می‌توان استفاده کرد این است که او حین این ملاقات، ربوده شده است. او مجبور شد همراه افرادی که ظاهرا دوستان دوران کودکی‌اش بودند، برود. آن‌ها او را به آپارتمانی در پاریس بردند که چند فرد مسلح و نقابدار حضور داشتند و این افراد از او ۱۳ میلیون یورو طلب کردند. آن‌ها مدعی‌ شدند از وقتی که پوگبا بازیکن حرفه‌ای شده است، مخفیانه از او محافظت کرده‌اند. پوگبا هیچ راهی برای پرداخت این مبلغ نداشت. او از بانک یک میلیون یورو تقاضا کرد که به دلیل محدودیت‌ها به او ندادند و فقط توانست ۱۰۰ هزار یورو به آن‌ها بپردازد.»

رسانه‌های ایتالیایی هم خبر دادند که تهدیدها علیه پوگبا در تورین و زمین تمرین یوونتوس هم ادامه داشته است.

ماتیاس پوگبا، در افشاگری دیگری در توییتر، برادرش را «بزدل، خائن و دورو» نامید و مدعی شد که ستاره تیم ملی فرانسه با پرداخت پول به یک جادوگر، به دنبال طلسم کردن همبازی‌اش، کیلیان امباپه و مصدوم کردن او بوده است. مهاجم پاری‌ سن‌ژرمن هنوز به این ماجرا واکنشی نشان نداده است و گفته می‌شود نمی‌خواهد در درگیری دو برادر وارد شود.

وکلای پوگبا خبر دادند که آن‌ها علیه ماتیاس پوگبا و باند تبهکاری که در پی اخاذی بود، اقدام قانونی انجام داده‌اند.

بیشتر از فوتبال